tom94 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, jeg har en derbi drd pro 07 modell, jeg har tenkt å kjøpe et nytt eksosanlegg men det er nesten bare underbody-anlegg å få tak i til den, (vil ha med svanehals ) . Så jeg lurer på om eksosanleggene som er til Derbi DRD Racing passer på DRD pro? Forskjell er at DRD pro anlegget er høyregående og DRD Racing er venstregående, men motoren er jo akkurat den samme og jeg tror rammene er like og. Går det an å bare sette opp nye fester eller passer ikke anlegget i det hele tatt? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Nei, DRD racing-anlegg vil ikke passe på DRD Pro, fordi, som du sier, de er høyre og venstregående. Med tanke på hvor vidt de vil passe om hverandre vet jeg ikke, er ikke kjent med ramma til DRD pro. Men vil tro at man kan sveise på feste under bakskjermen til høyregående anlegg. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha underbody? Det er jo awesome med underbody på DRD 07. Lenke til kommentar
tom94 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Nei, DRD racing-anlegg vil ikke passe på DRD Pro, fordi, som du sier, de er høyre og venstregående. Med tanke på hvor vidt de vil passe om hverandre vet jeg ikke, er ikke kjent med ramma til DRD pro. Men vil tro at man kan sveise på feste under bakskjermen til høyregående anlegg. Kan jeg spørre om hvorfor du ikke vil ha underbody? Det er jo awesome med underbody på DRD 07. Vil ikke ha underbody-anlegg fordi jeg vil at mopeden skal se mest mulig original ut med tanke på snuten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Da er det vel best å kjøre uplombert. Politiet er ikke dumme. Det er knallenkelt å spotte effektanlegg med tanke på lyd, utseende etc. Lenke til kommentar
tom94 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Da er det vel best å kjøre uplombert. Politiet er ikke dumme. Det er knallenkelt å spotte effektanlegg med tanke på lyd, utseende etc. Fulgte med et metrakit thrower anlegg når jeg kjøpte mopeden og det er jo ikke så ulikt i lyd i forhold til orginalanlegget Så jeg får se ossen det går hvis jeg bare bytter svanehalsen først. Tror ikke jeg tar ut plombene av originalanlegget for hvis jeg må vise moppa da så har jeg ikke et anlegg jeg kan skru den original med og et nytt originalanlegg koster ca 5 laken tror jeg Lenke til kommentar
MusiQ Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ville kanskje vurdert å bruke Gianelli 2T Enduro anlegget. Mesteparten av svenskene som har Drd Pro, bruker dette anlegget, å det leverer! Ville sett litt på det om jeg var deg. Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 snuten kan ikke ta deg for trim med mindre de måler deg over 60km/t, de kan kun gi deg visning bt= like lette og lure som å stjele godteri fra en unge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå