cynosure Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skal gå til innkjøp av Headsett og har komt frem til disse 2 som er på tilbud hos cdon Skullcandy GI Fullsize AKG K 518 DJ Fullsize Jeg kommer til å bruke headsette til en laptop for å se film, spille musikk og spill. Det viktigste er god lyd men også at det tåler tøff behandling. Har lest meg frem til at AKG skal være et veldig bra på lyd men har ikke funnet så mye info om skullcandy men disse skal vel tåle en del ? Noen som har noen erfaringer/synspunkter ? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Om god lyd er det viktigste, burde du vel egentlig ikke vurdere Skullcandy i det heletatt... Jeg ville HELT KLART valgt AKG K 518 DJ! Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hei, Vil anbefale AKG. Jeg har selv prøvd diverse skullcandy-headsets og ørepropper, og jeg har bestandig blitt like skuffa. Dessuten hører jeg at de ikke tåler særlig mye, og går fort i stykker. Sitter selv med et AKG K301 akkurat nå, og det har gitt meg god lyd og holdt til all mulig slags bruk de siste fem årene, uten noen feil. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Da er AKG bestilt. takk for input. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå