Sailfish Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei! Noen som har en DVD-brenner å anbefale? Mvh, Tom-André Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Intern eller ekstern? Endret 21. november 2009 av atriC Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Intern eller ekstern? Tenkte intern, siden jeg har flere ledige plasser for cd-rom/brennere Dette er til en stajonær PC, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det går nesten ikke an å kjøpe feil dvd-brenner i disse dager. Det er et veletablert produkt. Du må bare finne om du ønsker med Sata eller Pata tilkobling. Selv kjøpte jeg nylig en Sony Optiarc 7240S, får bra kritikker. Lenke til kommentar
Sailfish Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Det går nesten ikke an å kjøpe feil dvd-brenner i disse dager. Det er et veletablert produkt. Du må bare finne om du ønsker med Sata eller Pata tilkobling. Selv kjøpte jeg nylig en Sony Optiarc 7240S, får bra kritikker. Hva er forskjellen mellom PATA og SATA da? Lenke til kommentar
bertie Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Pata = "gammel" tilkobling, dvs. bred kabel og "gammel" strømtilkobling Sata = "ny" liten kabel for å koble til, smal ganske liten strømtilkobling. Så det spørs hvor gammel pc du har. Min som er 2 år har mulighet for begge deler. 4-5 år gammel pc så har du antakelig ikke så mange sata-tilkoblinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå