Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Den er ikke for salg i Norge enda. Archos 9 er bare en vanlig tablet pc, men av det idiotiske slaget. Den kommer med windows 7 starter, som mangler alle tablet-komponentene i windows 7. Epic fail, med andre ord. Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Har tydelivis misoppfattet. Det er vel archos 9 som har windows 7, men jeg finner ikke denne for salg? Men det går an å koble til trødløst nettverk? Jeg mener Archos 5 250 gb. Endret 27. desember 2009 av C S Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Og det er vel 3,5 mm. minijack? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ja og ja Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan man kjøre flash player 10 på den? Lenke til kommentar
Scroogey Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Mener å ha lest at den støtter flash player 9 Endret 29. desember 2009 av C S Lenke til kommentar
MVI Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Skal si dere min erfaring av dette tullet fra Archos. Den første jeg fikk slutta lyden på og fungere på etter en uke og skjermen fikk en merkelig oljefarge som spredde seg på skjermen når man trykka på den. Etter 3 med venting på ny fikk jeg en med en sånn passe stor død piksel på høyre side, altså flere piksel i samme området. Etter nå en venting på nesten 3 måneder på ny fordi de ikke fikk produsert nok fikk jeg ny i går. Tenkte at denne kan det umulig være noen døde piksler på skjermen eller noe galt med lyden, og det vil jeg heller ikke finne ut. For denne fungere ikke i det heletatt. Den skrur seg faktisk ikke på i det heletatt og vil heller ikke lade. Så har vell egentlig bare en ting og si: STYR UNNA denne dritten. Endret 17. februar 2010 av KjoTTbein Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Støtter denne minnekort (SDHC)? Hva med HDMI-output (til TV)? Støtter den alt av formater, fra XviD/DivX til MP4/H264? Hva med undertekster (.srt eller .smi)? Hvor lenge lever batteriet når man ser på video? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå