Steffenv Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Skal da ha ny skrivepult som jeg skal bruke til stasjonær PC. Vil ha en litt stor en, ettersom jeg skal ha stor skjerm, 5.1 høytaler oppsett osv. Ønsker ikke hjørne-pult. Ønsker selvsagt en billig en. har sett litt på ikea osv, men finner ikke noe særlig. Forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Helt utrolig, leter etter akkurat det samme. Gjerne bred i både bredde og dybde. Ikke noe skuffer eller lignende for min del. Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Helt utrolig, leter etter akkurat det samme. Gjerne bred i både bredde og dybde. Ikke noe skuffer eller lignende for min del. La meg høre om du finner noe a Folk har snakt om Ikea osv, men det er liksom ikke helt det jeg leter etter ;/ Lenke til kommentar
SaJo Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Galant-bordet fra IKEA du linket til i en annen tråd er jeg godt fornøyd med! Bena er justerbare, og det er en solid konstruksjon. Selv har jeg det med A-ben, men det spiller nok ingen rolle Når det gjelder plassen er det vel bare å sammenlikne med hva andre har? Eller, dra en tur til IKEA og sjekk - får mye bedre inntrykk av størrelsen når man ser det "live" Lenke til kommentar
Steffenv Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Galant-bordet fra IKEA du linket til i en annen tråd er jeg godt fornøyd med!Bena er justerbare, og det er en solid konstruksjon. Selv har jeg det med A-ben, men det spiller nok ingen rolle Når det gjelder plassen er det vel bare å sammenlikne med hva andre har? Eller, dra en tur til IKEA og sjekk - får mye bedre inntrykk av størrelsen når man ser det "live" Ok Så jeg kan like så godt bare velge A-bena? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg hadde en side, men har glemt den Skal se om jeg finner den. Bare et enkelt bord, 160 cm i bredda. Lenke til kommentar
Tore Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Sakset fra mitt svar i den stengte tråden. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S69806816 vet du om dette hadde vært noe nice som et PCbord? 23,6" skjerm, 5.1 høytaler oppsett, stort tastatur, halveis stor musmatte. Hvis kabinettet skal stå under/på siden å ikke oppe på, så er det stort nok... 5.1 skal 2 høyttalere bak deg(ikke på bordet)... Min pult er 120cm lang, med kabinettet oppe på pulten... Med 2.1 høyttalere, hodetelefoner, 24" skjerm, Qpad XXL musematte... Så er det IKKE plass til tegnebrettet når jeg skal bruke det... Så 120 er for lite, 160cm (som det du tenker på er) + om man ikke har kabinett oppe på bordet, så er det mer en stort nok... Vurder også å kjøpe et "rulle-skuffe-skap" som går under, til rot og skrot.. Vurderer samme selv... men tror faktisk jeg ender opp med DIY-kontorløsning alla kjøkkenbenkplate, kjøkkenskaper og smarte løsninger. (dedikert kontor-rom) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå