Gå til innhold

Finne gear til paladin, hvordan instance/raid og slikt.

Anbefalte innlegg

Hei, har nettop startet og spille på min lvl 80 dwarf paladin igjen og lurer på hvor jeg skal gå videre for og finne nytt gear og slikt.

Her er min armory side. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...e&n=Roobert

Jeg kan det grunnlegende ved og søke på wowhead o.l men hvis jeg finner et bra gear piece der, finnes det sikkert bedre gear et annent sted, finnes det en nettside eller en liste der der det står hva jeg er god for, jeg vet om wow-heroes og sånn.

Takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Protection, holy eller retribution?

Egentlig, gjør ikke noe. Gå Trial of the champion heroic og normal noen ganger, skulle få noe brukbart gear. Etter det, kjør gjennom heroics og daily heroic og få deg emblems, som du bruker til å kjøpe gear. Der er 3 emblems quartermastere du kan kjøpe ting fra for rimelig lite, heroism, valor og conquest. Triumph får du 2 av om dagen (ved å kjøre daily heroic) såfremst du ikke går i raids som Trial of the crusader eller Onyxia. Trial of the Crusader får du 15 emblems of triumph fra om du gjør alle bosser, Onyxia får du 3 av.

Du kan og se om det er noen som kan lage noe gear til deg med blacksmithing. Dropper en del oppskrifter fra Ulduar og Trial of the crusader som gir brukbart crafted gear, avhengig av server kan det være relativt lett å finne noen som har det, eller det kan være komplett umulig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...