superkaisa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Heeei jeg er 14 år fra bergen nærmere bestemt fyllingsdalen og har lyst til å begynne å trene, jeg driver ikke med noe på fritiden så må holde meg i form. Hvilke muligheter har jeg? jeg vil ikke begynne med fotball eller annen idrett, kanskje noe på trenings senter eller? takk for svar Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du kan begynne på Viking Treninssenter (13 års alderdsgrense). Ellers er det ikke flere treningssentere som har lavere aldersgrense. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 hvor er det? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er i byn. Når du kommer til byn så er det bare å ta gratisbussen bort ditt. Stopper rett utenfor senteret. Adresse: Øvre Dreggsalm. 7, 5003 Bergen Du får en sånn gratis dag, så det er bare å komme ned ditt. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 hva kan jeg trene der? vekter? spinning? tredemølle? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ganske mye. De har vektrom, med apparater, benkpress, frivekter og knebøy rack. Så kan du ta Teakwon-do, Hiphop, Breakdance, Styrke timer (sirkeltrening), Yoga, Aerobic, spinn gratis. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 hva koster det etter den gratis gangen? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 800kr for 3 månder eller 1990 for 1 år,ganske billig egentlig. Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 ser du er 14 år selv og trener så tipper du trener der, vil du anbefale det til meg som ikke er i så god form? Lenke til kommentar
Knife Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, det vil jeg. Spørs også hva du liker, du får jo god form hvis du spiller fotball i noen år, eller håndball osv. De fleste ungdommer har trent en gang for å komme i bedre form, for å få finere kropp men ikke mange av dem som fortsetter. Lenke til kommentar
gommle Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det finnes steder som tillater de under 16 å trene, hvis de har følge. Du kan jo sjekke litt rundt? De gode stedene er ofte de som ikke reklamerer. Lenke til kommentar
Zennien Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 dere kan bli bestevenner Lenke til kommentar
DoubleF Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Du bor jo i Fyllingsdalen. Det gjør jeg også. Ta deg en titt på Sissels på Oasen og spør om trening for barn under 16år. Der har de spinning og lek. Trener der selv, og ser ganske gøy ut Lenke til kommentar
superkaisa Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Har en venn som går på sats http://www.sats.com/no/start/ Det er nokså dyrt da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå