Gå til innhold

Raske nettbutikker. Hvilke?

Anbefalte innlegg

Jeg er ute etter en oversikt over norske nettbutikker som sender varene kjappt. Siden jeg er utålmodig, og postgangen tar minst tre dager opp hit så er det flott med butikker som sender varer som er på lager samme dag som bestilling blir lagt inn/dagen etterpå, gjerne med mulighet for brevpost.

Brevpost er snedig, siden brev kommer fortere fram enn pakker om man bor ute i periferien. For meg, litt utenfor allfarvei i Trøndelag, så tar pakker 3 dager, mens brev går over natten.

Følgende butikker sender varene fort:

Komplett

Netshop

Om det er mange alternativer som også sender varer fort så oppdaterer jeg førstepost med de. Det kan umulig være bare jeg som er utålmodig ved bestilling av datautstyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
dustinhome.no sender varene samme dag om du bestiller før klokken 15:00

Tydeligvis ikke, bestillte for 24 timer siden og ingenting har skjedd. Skal sies at det er første gang jeg tester de så kan være et engangstillfelle.

Nå har jeg registrert at endel har klagd på Multicom, men de har brevmulighet, bestilte noe der nylig og det ble sendt neste dag.

Multicom må man ikke finne på og bestille fra med mindre man har satt av et par uker til venting. Tregeste nettbutikk jeg noensinne har vært borti..

Av personlige erfaringer er det ingen som slår komplett.no på hastighet. Har bestillt derfra en haug av ganger og aldri opplevd forsinkelser. Bestiller jeg på dagtid er varen som oftes klar for sending innen en time.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...