karlihagen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har funnet ut at pakken har blitt sendt fra England og at det vil ta 3-5 dager. Nå har det gått to, og det er tortur!!! Alle kompisene mine gamer MW2 (som jeg ikke har!) mens jeg venter på AC2... Det er et helvete Flere som har opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror veeeeldig mange har opplevd lignende... Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bra pris, siden du kjøper fra utlandet? Selv kjøpte jeg det på Spaceworld for 450kr til PS3 (kampanje) =) Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hva er forskjellen fra vanlig? Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Hva er forskjellen fra vanlig? Forskjellen på Black og vanlig? I Black er det 3 bonus baner, en bok, figur, cd med forskjellige ting og andre goodies Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nice, hva var prisen for en sånn versjon da? Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Får man kjøpt Black Edition i Norge? Blir fort dyrt om man handler fra utlandet. Edit: fant svaret i en annen tråd, hvor det står at Black edition er utsolgt... Endret 22. november 2009 av glennandre Lenke til kommentar
karlihagen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Nice, hva var prisen for en sånn versjon da? Jeg kjøpte den for 650 kr, men siden det var Pre-release spesial koster den nå myyyye mer. Den er utsolgt på mange sider, men selges fortsatt på Play.com. (VELDIG dyr men....) Får man kjøpt Black Edition i Norge?Blir fort dyrt om man handler fra utlandet. Edit: fant svaret i en annen tråd, hvor det står at Black edition er utsolgt... Den selges fortsatt på Play.com. Men den er utrolig dyr, så hvis du fortsatt vurderer å kjøpe den bør du kanskje lete litt mer rundt etter en billigere. Endret 25. november 2009 av karlihagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå