Gå til innhold

[Løst]Netgear Readynas Duo - Hvordan mappe USB Drives ?

jjwr

Anbefalte innlegg

Jeg har akkurat installert Netgear ReadyNas duo, og koblet til 3 eksterne USB disker ettersom jeg TRODDE denne kunne vise disse diskene i nettverket mitt...

Jeg har utforsket Volumes og Shares men finner ikke ut av hvordan dette skal gjøres, om det kan gjøres da.. Selve 500GB disken i kabinettet vises greit, men det er disse USB diskene da..

Hilfe hilfe..

MVH

Werner

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke en slik selv men kikket litt rundt på nettet nå, dvs netgear sin egen side og på HW.no sin test av produktet ditt.

og kan ikke se at det fremstilles som en mulighet, og ikke finner jeg noe i FAQen til netgear som omhandler dn problemstilling.

eneste jeg finner om usb disker er at de kan settes opp til å bli backup for nas serveren eller motsatt.

så mulig det finnes noe tredjepartsløsning som kan gjøre det mulig men kan ikke se noe sånn offisielt.

Lenke til kommentar

Takker for innsatsatsen. Det viste seg at gjenom nitidig lesing av bruksanvisning så lot det seg gjøre :yes:

Så nå har jeg ihvertfall mappet opp både 500 GB disk og en 300 GB USB EXT HDD samt en 150 GB EXT HDD, alt stuet bort i kjelleren, ute av Fruens frustrasjonsradar :-)

Nå sliter jeg med Overføringshastigheter men starter en ny tråd :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...