jjwr Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg har akkurat installert Netgear ReadyNas duo, og koblet til 3 eksterne USB disker ettersom jeg TRODDE denne kunne vise disse diskene i nettverket mitt... Jeg har utforsket Volumes og Shares men finner ikke ut av hvordan dette skal gjøres, om det kan gjøres da.. Selve 500GB disken i kabinettet vises greit, men det er disse USB diskene da.. Hilfe hilfe.. MVH Werner Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 har ikke en slik selv men kikket litt rundt på nettet nå, dvs netgear sin egen side og på HW.no sin test av produktet ditt. og kan ikke se at det fremstilles som en mulighet, og ikke finner jeg noe i FAQen til netgear som omhandler dn problemstilling. eneste jeg finner om usb disker er at de kan settes opp til å bli backup for nas serveren eller motsatt. så mulig det finnes noe tredjepartsløsning som kan gjøre det mulig men kan ikke se noe sånn offisielt. Lenke til kommentar
jjwr Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Takker for innsatsatsen. Det viste seg at gjenom nitidig lesing av bruksanvisning så lot det seg gjøre Så nå har jeg ihvertfall mappet opp både 500 GB disk og en 300 GB USB EXT HDD samt en 150 GB EXT HDD, alt stuet bort i kjelleren, ute av Fruens frustrasjonsradar :-) Nå sliter jeg med Overføringshastigheter men starter en ny tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå