Lilac1 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) *.Mack Hundre millioner ganger dette. Dere østlendinger tror at frydenlund er ille, vel, ingen lager verre øl enn barneskjenderne i Tromsø. To faktorer ligger til grunn for at dette gørret er norges verste: A: Det er beskt. Vanlig beskt øl merker man seg ikke den beske kvaliteten av før etter kanskje to halvlitere, drikker man mack, merker man det med en gang. Du må ha teflonmage for å få ned mer enn tre bokser. B: Det har et høyt innhold av fusel, som gjør deg mer bakfull. Venter på at noen skal starte en boikottgruppe på facebook siden Mack tydeligvis har avtale med alle utestedene nord for trondheim, noe som tvinger stakkars bygjengere til å drikke det beske pissølet deres. Forretningsetikken til Mack som distributør skal også være svært tvilsom, uten at jeg har annet enn indisier fra utestedseiere å gå etter. /rant Endret 13. februar 2010 av Lilac1 Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Budweiser er å få i butikkene og skal ha æren for å være verdens verste øl. Alle som liker budweiser har ikke peiling på smak. Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Enig remius, jeg kjøpte et helt brett på danskebåten med disse forjævelige dråpene fra usa siden jeg hadde hørt det skulle være helt fantastisk. jeg drakk 1 og solgte resten for en 100-lapp og en klem til søstra til en venn av meg. ellers så ligger Seidel og Borg på pallplass i denne lista. i tilleg til Kolsak eller Koslak. det er øl fra polen jeg kjøpte på polet, jeg klarte så vidt å svelge en munnfull Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Enig remius, jeg kjøpte et helt brett på danskebåten med disse forjævelige dråpene fra usa siden jeg hadde hørt det skulle være helt fantastisk. jeg drakk 1 og solgte resten for en 100-lapp og en klem til søstra til en venn av meg. ellers så ligger Seidel og Borg på pallplass i denne lista. i tilleg til Kolsak eller Koslak. det er øl fra polen jeg kjøpte på polet, jeg klarte så vidt å svelge en munnfull Hehe, det er så typisk amerikanerne å favorisere et såpass smakløst øl. Jeg kaller det Grandiosa konseptet, at det som smaker minst, liker alle. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Seidel og pokal er begge to øltyper jeg aldri kommer til å røre igjen. Tuborg og borg er også to øltyper jeg klarer meg fint uten ! Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Grans Bare og Grans Premium er verst, tett etterfulgt av Pokal og Tou, Det beste ølet får man på Vinmonopolet, men av butikkøl synes jeg Dahls er kongen på haugen. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Ingen konkurranse, Tuborg er verst. Smaker helt forjævlig. Lenke til kommentar
darling Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Lett, Pokal. Aass pilsner er òg ille. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Amerikansk import-Bud er ille. Rema i Trondheim (enkelte) har Budvar, tsjekkisk import. Samme merke, mye bedre øl. Monty Python sa det best: "We find that your american beer is like having sex in a canoe" It's fucking close to water! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skrevet her før, men må bare henge meg på Tuborg-toget. Smaker blanding av vann, cider og øl. Æsj. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Hehe, det er så typisk amerikanerne å favorisere et såpass smakløst øl. Jeg kaller det Grandiosa konseptet, at det som smaker minst, liker alle. Det uttrykket skal jeg begynne å bruke. Grandiosa-effekten, jeg liker det. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. mars 2010 Del Skrevet 11. mars 2010 borg er kanskje den beste? budweiser er jo god den og? tuborg er mindre god, men fortsatt.. mye bedre enn masse annet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå