BigDaws Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Borg. Fyfaen, 6 kroner flaska gjorde at det blei nødløsning her om dagen. Og det er ikke vanskelig å skjønne hvorfor det er så jævlig billig. Men det gikk da ned det også. Lenke til kommentar
Frigata Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Trikset er å starte med 4-5 stk bra øl, som t.d. Hansa fatøl, for deretter å lempe innpå med studentvenleg piss-øl. På den måten kan ein drikke seg full relativt billeg, samstundes som dei fyrste 4-5 pilsa hemmar smaksløkane til piss-ølet skal renne innpå. got that? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Trikset er å starte med 4-5 stk bra øl, som t.d. Hansa fatøl, for deretter å lempe innpå med studentvenleg piss-øl. På den måten kan ein drikke seg full relativt billeg, samstundes som dei fyrste 4-5 pilsa hemmar smaksløkane til piss-ølet skal renne innpå. got that? Evt. bare kjøpe sprit, dersom du vil gjere det vanskeleg meinar eg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Syntes det er rart at så mange misliker Ringnes pilsner, i mine øyne er den blant det beste man finner i vanlige dagligvarebutikker som Rimi og Rema, mye bedre en feks norskprodusert Heineken og Carlsberg. Ringnes pilsner kom forresten på topp sist Apertif.no testet vanlig lyst butikkøl, sammen med Hansa Premium. Som tidligere nevnt, må jeg si at Grans Premium er det siste jeg putter i handlekurven, har riktignok ikke prøvd Seidel, Pokal eller Tou. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) En skikkelig jovial type plukka med seg en six-pack på KIWI butikken i dag mens han hilste på alle folk han traff. Han så ikke ut som en alkoholiker først, men proklamerte plutselig for de i kassa at han "måtte drikke seg ned" Det irriterer meg at jeg ikke så øltypen han kjøpte. EDIT: Kan legge til at jeg selv kun kjøpte en boks Aass fatøl som var meget god. Smaker veldig likt Lundetangen. Endret 10. desember 2009 av Robocoop Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 En skikkelig jovial type plukka med seg en six-pack på KIWI butikken i dag mens han hilste på alle folk han traff. Han så ikke ut som en alkoholiker først, men proklamerte plutselig for de i kassa at han "måtte drikke seg ned" Det irriterer meg at jeg ikke så øltypen han kjøpte. Det var sikkert lettøl. Jeg har merket at en del alkoholikere her i byen kjøper lettøl framfor vanlig øl av for meg ukjente årsaker. Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt. Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ALT øl smaker vondt!!! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 ALT øl smaker vondt!!! Det pleier de som nesten ikke har smakt øl å si. Lenke til kommentar
snusmumrika Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) ALT øl smaker vondt!!! Det pleier de som nesten ikke har smakt øl å si. Jeg har prøvd og prøvd, men liker bare ikke smaken Endret 12. desember 2009 av snusmumrika Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt. Du liker tydeligvis ikke mørkt øl? De to er jo noe av de beste man får kjøpt i butikken da! :O Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Men over til tema. Det verste ølet jeg har smakt er Newcastle Brown Ale eller Kilkenny. Jeg er litt usikker på hvem som har den tvilsomme æren av å være det værste jeg har smakt. Du liker tydeligvis ikke mørkt øl? De to er jo noe av de beste man får kjøpt i butikken da! :O Jeg drikker Guinness, så mørkt øl er ikke fulstendig fyfy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hehe, ok! Hver sin smak I guess Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Jeg er nervøs for å prøve mørkt øl. Det går såvidt greit med vanlig øl (etter å ha jobba hardt med det! ), så jeg veit ikke åssen jeg kommer til å reagere på mørkt øl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Kjør på, Oda! Mørkt øl smaker godt fra starten av Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Jææ. Er vel verdt et forsøk. Veit mamma er veldig glad i Newcastle. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Ikke mørkt nok. Hopp rett på Guinness Du kan takke meg for det når du lever på kun det og nada annet, det sparer inn på mat-budsjettet etter hvert ^^ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 (endret) Nei Newcastle er vel egentlig ikke et mørkt øl i det hele tatt. Den mørke fargen er kunstig... Ellers må det nevnes at Ringnes generelt er noe av det verste ølet jeg finner i butikkene. Endret 13. desember 2009 av Vice Lenke til kommentar
793 Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Borg. Fyfaen, 6 kroner flaska gjorde at det blei nødløsning her om dagen. Og det er ikke vanskelig å skjønne hvorfor det er så jævlig billig. Men det gikk da ned det også. Seks kroner for en flaske Borg? Hvor??? Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Jeg er meget fornøyd med det meste av "industri-ølet" som selges her til lands. Favorittene er Hansa Fatøl, Pilsner og Carlsberg. Uansett kjøper jeg alltid med meg en flaske eller to av import-øl, og her prøver jeg mye nytt for hver gang jeg drikker. Grolsch på flaske er utelukkende det beste ølet jeg har smakt innen import-ølet, og det verste må være Tiger-ølet. Denne lille flasken til en pris på godt over 30 kroner smakte alt for mye korn etter min smak, og skal aldri mer kjøpes. Ellers er Borg relativt bås. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Guinness Drought. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå