Robocoop Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg tenker på pils og må si at Grans Bare-Øl og Mammut pilsner er helt fryktelig. Særlig Mammut er fæl. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Grans Bare funker bra om du drikker én. For oss fattige er dette eneste løsningen når man skal på fylla. Det å presse i seg brekkmiddel legger derimot en liten demper på stemningen. Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 En sixpack Hansa fatøl er så enormt mye bedre enn de billigste typene. Ringnes er også langt bedre. Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det verste jeg har smakt må vel være tuborg på glassflasker Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ja, den er ikke noe særlig den Seidel. He, he Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Pokal og Tuborg er høyt oppe for meg. Bud og Corona har jeg heller ikke mye til overs for, sistnevnte pga. mange av idiotene som drikker den. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Heineken eller Carlsberg er utrolig jævelig. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 LOL?! Seidel er jo 100 ganger bedre enn ringnes. Ringnes=pissvann fra Sør-Norge Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå er det jo velkjent at alt øl som kommer fra lengre nord en Trondheim er skvip (nordlands pils, havørn osv), men det eneste ølet jeg faktisk ikke har greid å drikke opp var Tou. Så hvis det finnes fortsatt så går min stemme dit! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Smakte min aller første øl i bursdagsgave i går, Nordnorsk julepils Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 borg og seidel ligger i alle fall langt oppe på min liste Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vah? Seidel er jo kjempegodt. Det er ingenting som gir meg hjemme-i-Stavanger-følelsen bedre enn skvip fra Tou. Lenke til kommentar
trixis_ Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 for meg må det være tuborg.. smaker overhodet ikke godt. nordlands pils er jo den aller beste Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det var litt ilddåp å begynne å drikke Mack under mitt ettårige opphold i Nord-Norge. Men hey, det fiksa seg! Det jævligste ølet jeg har smakt var et øl som hadde sjokoladesmak. Det er ikke sånn type standard øl som du kjøper i dagligvaren (så kanskje jeg ikke helt besvarer emnet), men det smakte gørr. Kanskje den er god for enkelte kjennere, da. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kokos-ølet de har på blant annet Spar skal være relativt grønnjævlig. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg synes det meste av norskprodusert øl smaker dritt. Alle lisensproduktene som Carlsberg og Tuborg er intet unntak. Jeg var i Finland i sommer, kjøpte en sixpack Koff. Det var nydelig! Friskhet, sødme og bitterhet i perfekt balanse. Gled ned farlig fort! Lenge siden jeg har smakt så godt øl. Norsk øl=piss. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nå er det jo velkjent at alt øl som kommer fra lengre nord en Trondheim er skvip (nordlands pils, havørn osv), men det eneste ølet jeg faktisk ikke har greid å drikke opp var Tou. Så hvis det finnes fortsatt så går min stemme dit! Du tar feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå