gamer949 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg skal kjøpe meg ny pc, og jeg har kjøpt Ati radeon 5870. Det er 28 cm langt. Tror dere at jeg får plass til det i kabinettet? Dette: http://www.dustinhome.no/pd_5010314558.aspx Takker for alle svar Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du får plass til det meste i det kabinettet ja Lenke til kommentar
Gsx1000r Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 skal du ha ett kabinett som det virkelig er god plass i er dette noe for deg. gode muligheter for å skjule kabler og for eventuell vannkjøling om ønskelig. er dessverre en del dyrer enn det du har linket til, men gir bare min egen mening Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) skal du ha ett kabinett som det virkelig er god plass i er dette noe for deg. gode muligheter for å skjule kabler og for eventuell vannkjøling om ønskelig. er dessverre en del dyrer enn det du har linket til, men gir bare min egen mening Og i tillegg er det faktisk verdt ALLE penga også (Min mening) Endret 22. november 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå