Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ekstern HD til bilspilelr?

nietsoj100

Anbefalte innlegg

Har en Pioneer DEH-P8100BT med 2 usb innganger.

Vil det fungere og bruke en sånn HD 'Mobil HD?

Det står jo at den bare trenger usb tilkobling og bilspilleren sender vel like mye strøm ut der som en pc,siden usb minnepenn fungerer?

Og vil en slik HD tåle og ligge i hanskerommet på bilen i alle slags kulde og varmegrader?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har en Pioneer spiller og drar en Ekstern HDD fra Western Digital og dette fungerer som bare det! MEN du må formatere den til FAT32 om jeg husker riktig og partisjonen må ikke være større enn 32GB, større enn det klarer ikke spilleren å lese, desverre.

Når det er mange minus starter ikke disken før den har en grei temp. Tar bare noen minutter før den er klar.

Lenke til kommentar

En bilspiller har vanligvis ikke like mye strøm på USB som en Pc nei, trikset er som oftest å finne ut hvor mye strøm harddisken bruker (under 500mA tror jeg er det "magiske" tallet)..

Fat32 er rett, tror faktisk man kan ha flere 32Gb partisjoner også, så har man plass til mer.

Ikke sikkert temp er problemet med din harddisk Espen, spillerne må sjekke harddisken før den starter mulighet for avspilling (se hva som er før den kan vise det), jo mer filer jo lenger tid tar det..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...