jarah Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Hei! Jeg er en gutt på 15 år fra Bodø, en ganske spesiell by. De fleste ungdommer her driver å soser rundt i WeSC-dongeribukser og WeSC gensre og har hårgele i håret alle sammen! Jeg henger vel litt på denne, men har sabla tjukt hår! Tenkte da at jeg skulle bare la det vokse i friluft slik som en del professorer gjør - så ser jeg ut som en original, ergo ikke en som ligger i mainstreamen. Hva tror dere om dette? At man har professorhår som 16/17 åring? Nei, dette er ikke trolling (!) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Finnes da tusen andre måter å bli mindre mainstream på. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Go for it... Hadde vert dritkult. Lenke til kommentar
jarah Skrevet 21. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Tenkte jeg også, når jeg går i byen f.eks blir en folk å stirre bare pga håret! Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Rapporter Del Skrevet 21. november 2009 Gjør som du vil, bare ikke gå utenfor mainstream bare for å gå utenfor mainstream. Da er du liksom tilbake der hvor du startet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Definer mainstream. En ting du kan lære deg allerede nå: Ìngen er unike snøflak som er spesielle. Mitt hår er veldig tykt, og alle som har tykt hår og vil forme det, tynner det. Endret 22. november 2009 av thrice Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Selvfølgelig er alle unike? Hva er det for en påstand? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. november 2009 Rapporter Del Skrevet 22. november 2009 Klipp håret ditt, så trenger du ikke å bli støtt ut av andre fordi du ser rar ut. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Litt som Lasse Gjertsen? Se filmen hos Youtube Synes det blir for spesielt. Og det er så mye annet kult du kan gjøre med håret. Inspirasjon. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Lasse Gjertsen gjør det med stil, fordi han er jævlig snål som person. Er du veldig streit og kjedelig innvendig, blir det ikke noen særlig god harmoni med ditt ytre om du friker helt ut i kles- og hårstilen. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Skal du kjøre en helt alternativ hår- og klesstil, må du ha en personlighet som matcher. Personligheten blir det som avgjør om du er han kule fyren som tør å kjøre sin egen stil, eller han merkelige nerden som ikke eier stil. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Don't be different just for the sake of being different. Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 23. november 2009 Rapporter Del Skrevet 23. november 2009 Don't be different just for the sake of being different. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 24. november 2009 Rapporter Del Skrevet 24. november 2009 Er du som bestemmer hvordan du vil se ut, om du vil at alle skal stirre på deg. Jeg ville ikke gjort det viss jeg var deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå