universalis Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Britiske ephotozine har satt Canon eos 1000d, Nikon D3000 og Sony A230 opp i mot hverandre. Nyttig test for den som vurderer kjøp av speilrefleks. http://www.ephotozine.com/article/Canon-EO...lpha-A230-12497 Kanskje en smule overraskende vinner... Endret 21. november 2009 av universalis Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ok. Gratulerer at kameraet "ditt" vant. Lenke til kommentar
universalis Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Ok. Gratulerer at kameraet "ditt" vant. Jeg har nok ikke en eier av Canon eos 1000d... Lenke til kommentar
Shocktrauma Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Klikket på en av postene dine som omhandlet A700 og så ble svaret postet i denne tråden. Men uansett, hvem faen bryr seg om hva ePHOTOzine synes? Mitt kamera er best for meg og ditt kamera er best for deg. Lenke til kommentar
universalis Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Klikket på en av postene dine som omhandlet A700 og så ble svaret postet i denne tråden. Men uansett, hvem faen bryr seg om hva ePHOTOzine synes? Mitt kamera er best for meg og ditt kamera er best for deg. Det var da sterk ordbruk. Ha en fortsatt god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå