Unlimited LTD Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi har Skagerak Fiber som leverandør av internet. Med den så følger det med et håpløst modem, en Altibox sak som bare har helt enkle instillinger. Så jeg forwardet alle portene til en egen Jensen Ruter som ligger etter Altiboxen, for å få bedre kontroll. Hvis jeg nå aktiverer UPnP på Jensen ruteren, vil dette da være aktivert? CoD MW2 krever nemlig det. Nettet ser slik ut: Altibox -> Jensen AirLink -> PC Lenke til kommentar
Snabel Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Vi har Skagerak Fiber som leverandør av internet. Med den så følger det med et håpløst modem, en Altibox sak som bare har helt enkle instillinger. Så jeg forwardet alle portene til en egen Jensen Ruter som ligger etter Altiboxen, for å få bedre kontroll. Hvis jeg nå aktiverer UPnP på Jensen ruteren, vil dette da være aktivert? CoD MW2 krever nemlig det. Nettet ser slik ut: Altibox -> Jensen AirLink -> PC Hvorfor ikke bare kontakte Skagerrak energi og få altiboxen om gjort til en node... altså uten rutermuligheten. Da blir alt såååå mye enklere Snabelen Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Du kan eventuelt sette DMZ på Jensenrouteren også. Endret 21. november 2009 av Gjest Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Og hva skal jeg sette DMZ til? Virker ikke enda.. edit: Fant det ut. Satt DMZ til PC adressen. Takk for tipset. Endret 22. november 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Silentspy Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 kanskje litt seint, men ring opp å si du vil ha bridged mode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå