JeanDietrich Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, kjøp glidemiddel. Det rådet fikk jeg selv her på forumet for noen uker siden, nettopp fordi kjæresten min ikke kom inn i meg uten at det kjentes ut som jeg skulle splittes i to, omtrent. Med andre ord, du er eksepsjonellt trang? Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) .. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har begynt å bli seriøs med en asiatisk jente som jeg liker. Første gangen vi skulle ha sex ble det litt klønete, så vi ga oss ganske fort egentlig. Jeg sa at jeg var trøtt osv, men hovedgrunnen til at vi ga oss var egentlig at etter litt prøving (og mye feiling) så slet jeg bare noe jævlig. Ikke minst med det å holde penis stiv hele tiden, selv om hun gladelig sugde meg. Lurer derfor på en del ting: - Jeg slet med å finne "hullet" hennes. Hadde relativt stiv og merket når jeg fingret henne at hun var veldig våt, men jeg klarte ikke å putte den inn. Er dette noe jeg bare må øve på? - Hvilke posisjoner er gode for en kar med penis på 13-14 cm? Føler jeg er ganske liten nedentil, noe som gjør at jeg ikke helt tør å ha henne oppå meg. - Til neste gang vi skal ha sex, burde jeg kjøpe noe glidemiddel? Evt noe annet som gjør opplevelsen bedre? Takk på forhånd. What would macgyver do? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Be kineseren å hjelpe deg med hendene sine å få den inn, viss du ikke finner fram Og eksprimenter med ulike stillinger Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ja, kjøp glidemiddel. Det rådet fikk jeg selv her på forumet for noen uker siden, nettopp fordi kjæresten min ikke kom inn i meg uten at det kjentes ut som jeg skulle splittes i to, omtrent. Med andre ord, du er eksepsjonellt trang? Could be, eller at han har eksepsjonelt stor kølle. Mest det første, litt det andre. Veldig dårlig kombo. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) .. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hehe, du har det ja. Ja, jeg ser den, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg