Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Noen spørsmål ang. sex

Gjest gutt18

Anbefalte innlegg

Har begynt å bli seriøs med en asiatisk jente som jeg liker. Første gangen vi skulle ha sex ble det litt klønete, så vi ga oss ganske fort egentlig. Jeg sa at jeg var trøtt osv, men hovedgrunnen til at vi ga oss var egentlig at etter litt prøving (og mye feiling) så slet jeg bare noe jævlig. Ikke minst med det å holde penis stiv hele tiden, selv om hun gladelig sugde meg.

Lurer derfor på en del ting:

- Jeg slet med å finne "hullet" hennes. Hadde relativt stiv og merket når jeg fingret henne at hun var veldig våt, men jeg klarte ikke å putte den inn. Er dette noe jeg bare må øve på?

- Hvilke posisjoner er gode for en kar med penis på 13-14 cm? Føler jeg er ganske liten nedentil, noe som gjør at jeg ikke helt tør å ha henne oppå meg.

- Til neste gang vi skal ha sex, burde jeg kjøpe noe glidemiddel? Evt noe annet som gjør opplevelsen bedre?

Takk på forhånd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, kjøp glidemiddel. Det rådet fikk jeg selv her på forumet for noen uker siden, nettopp fordi kjæresten min ikke kom inn i meg uten at det kjentes ut som jeg skulle splittes i to, omtrent. Ikke godt, med andre ord.

Men med glidemiddel ble alt mye enklere. Det var helt utrolig hvor mye det hjalp. Så ja, kjøp det. Kjempegod investering, spør du meg.

Lenke til kommentar
Et annet tips er å ikke stresse, ta det med ro. Misjonæren er nok en ganske sikker stilling, hvertfall til å begynne med. :)

Vi hadde faktisk veldig problemer med misjonæren de første gangene, men det var fordi det var veldig trangt og han ikke kom skikkelig inn i den vinkelen. Og når han først kom så vidt inn, ble det alt for vanskelig å kontrollere presset, og dermed sinnsykt vondt for meg. Så prøvde vi denne, og da ble det straks bedre. Mye lettere å ta det rolig og gradvis på den måten.

Det er bare min erfaring, altså. De fleste anbefaler jo misjonæren. :)

Lenke til kommentar
Wow, den så spennende ut, men den virker veldig upersonlig, med lik linje som doggy.

Jeg syntes nærhet er veldig viktig, spessielt når man har sex med en person man bryr seg om, kanskje derfor jeg liker misjonæren godt. :hmm:

Ja, jeg hadde alltid sett for meg misjonæren som toppen av alt før jeg faktisk debuterte selv. Men det var helt umulig å få det til i den stillingen, så vi måtte finne på noe annet. En vakker dag skal vi nok få til misjonæren skikkelig, for den ser veldig intim og fin ut. :)

Lenke til kommentar

Når vi prøvde å ha sex, ble det selvfølgelig misjonæren. Men jeg følte liksom at jeg aldri helt fant hullet med penis, så jeg støtet hele tiden mot hud. I etterkant har jeg tenkt at det kanskje har noe med vinkelen å gjøre? Altså at vagina er for nærme sengen og at det hadde vært lettere med feks en pute under rumpen hennes. Eller er jeg bare altfor nybegynner?

Lenke til kommentar

De vanligste årsakene til problemer med selve penetreringen er at penis ikke er stiv nok,

eller at jenta ikke er våt nok. Begge disse har ofte psykiske årsaker som ligger bak som f.eks. prestasjonsangst.

Men som du nevner så kan vinkelen også ha litt å si, særlig hvis penisen har en bøy slik at den peker oppover.

Da kan det å legge en pute eller to under hoftene på jenta hjelpe en del.

Lenke til kommentar
Når vi prøvde å ha sex, ble det selvfølgelig misjonæren. Men jeg følte liksom at jeg aldri helt fant hullet med penis, så jeg støtet hele tiden mot hud. I etterkant har jeg tenkt at det kanskje har noe med vinkelen å gjøre? Altså at vagina er for nærme sengen og at det hadde vært lettere med feks en pute under rumpen hennes. Eller er jeg bare altfor nybegynner?

Akkurat det problemet jeg og min gutt hadde også, og det hele løste seg med den stillingen jeg linket til over her. Prøv den, det er ikke for ingenting jeg sier den funker bra for sånne problemer.

Lenke til kommentar

For det første: slapp av og le!

Humor er viktig i senga! :) Det gjør at dere føler dere mye mer komfortabel, og man slipper mange av de psykiske sperrene som påvirker bl.a. ereksjonen og fuktighet. (Glidemiddel er et godt tips)

Når det kommer til å få'n inn - spør om hjelp. Det er ikke flaut, det gjør alt lettere og det garanterer at jenta får den i hennes foretrukne hull. Ellers er det viktig at den er høvelig hard, og hun høvelig fuktig. Dog finnes det en teknikk for å penetrere med slapp penis (ganske artig), men den er litt for komplisert til at jeg husker hele.

Stillinger som jeg anbefaler deg:

Cowgirl.

- Jenta styrer showet (ikke nødvendigvis), mao kan hun gjøre det godt for seg selv om du mener du mangler erfaring. (Selv om stillingen er genial for maaange ting ^^) Du kommer også lengre inn i henne da enn ved f.eks. misjonær.

Bakfra.

- Doggystyle gjør at du treffer høvelig bra, i tillegg til at du kommer lengre inn i henne enn ved misjonær. Føler du at du er tynn, kan hun klemme sammen bena for ekstra effekt (i tillegg til å bruke knipemusklene). Du kan også legge henne på magen, med en pute under skrittet. Da treffer du djevelsk godt ;)

Bena-ved-nakken

- Nesten som misjonær, bare at hennes ben er ved nakken din. Du kommer langt inn, og hun kan hjelpe med å presse bena sammen.

Enjoy ;)

Lenke til kommentar
- Jeg slet med å finne "hullet" hennes. Hadde relativt stiv og merket når jeg fingret henne at hun var veldig våt, men jeg klarte ikke å putte den inn. Er dette noe jeg bare må øve på?

Dette kommer etterhvert som du blir mere vant til jenta, og i mens, kan jo hun styre den inn..

- Hvilke posisjoner er gode for en kar med penis på 13-14 cm? Føler jeg er ganske liten nedentil, noe som gjør at jeg ikke helt tør å ha henne oppå meg.

Doggy er jo en fin ting.. Du burde snakke med henne om det, bruk god til på å bli kjent, å stol på hverandre..

- Til neste gang vi skal ha sex, burde jeg kjøpe noe glidemiddel? Evt noe annet som gjør opplevelsen bedre?

Glidemiddel er juks :p

Lenke til kommentar
Men kan jo tenke meg det er litt stress og drive å stresse med glidemiddel da. :p

Nja, det synes jeg ikke. En sprut fra flaska, smøre det på, og det er alt man trenger. Det tar toppen 15 sekunder, og det er langt mindre stress enn å fikle en halvtime med å komme inn i jenta. Også kan man få sånt fint glidemiddel med aloe vera som hjelper mot rifter i skjeden. Det er jo vinn-vinn. :fun:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...