olejl1 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Hei. Jeg surfet på internet, og ble spurt om å kjøre et eller annet program. Jeg gjorde dette, og etter det har det stått ".:: http://key.winzheng.com ::." i tittelbaren(der som det pleier å stå internet explorer). Kan noen hjelpe meg med å få den vekk? Har prøvd å installere IE på nytt, oppgradere og avinstalere, for så og installere på nytt. Lenke til kommentar
eivindbirkeland Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Jeg var en tur inne på siden som du refererer til, men kunne ikke umiddelbart finne noe. Men har du prøvd å søke etter det programmet du installerte, og hvis det er mulig, avinstallere det? Se f.eks. i Control Panel -> Add/Remove Programs Windows/Winnt -> Downloaded Program Files Hva med Program Files? Hva med menyene i IE - ikke mulig å "disable" der? Hva med Regedit? Hva med Startup (i startmenyen eller Registry)? Lenke til kommentar
olejl1 Skrevet 27. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2002 Tusen takk for svaret. Søkte gjennom Regedit, og fant det under: MyComputerHKEY_CURRENT_USERSoftware`MicrosoftInternet ExplorerMain Her var det en variabel som het Window Title. Satte den tilbake til Internet Explorer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå