Heffer Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) (Hvis dette er feil sted å poste så flytt i vei ) For en tid tilbake var jeg ute å reiste, og nå man backpacker så møter man kule folk fra tid til annen. En jeg møtte var en kul kis og turen gikk gjennom en del land med han som selskap. Da vi splittet veier spurte han etter kontakt info så vi kunne møtes, det glemte jeg seff. (Han jobber i Norge om sommeren, og er halvt norsk). I løpet av den tiden vi reiste sammen prata vi jo mye, så veit mye om karen, men aner ikke hvordan jeg skal kunne bruke den infoen til å finne akkurat han. Er det noen som har noen ideer? Endret 21. november 2009 av Heffer Lenke til kommentar
Naϊve Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hva slags informasjon om han fikk du vite da? Fikk du ikke vite hvor han jobbet? Eller om han jobbet samme sted hver sommer? Heller ikke etternavnet? Endret 21. november 2009 av Naϊve Lenke til kommentar
Heffer Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Etternavnet fikk jeg ikke, da hadde jeg fått det til. Fikk vite hvilken jobb han hadde om sommeren (tur guide for amerikanere i norske fjell), men ikke for hvilket firma. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Tore på Sporet er jo en mulighet Nei, du må nok granske en del selv Er vanskelig å finne folk da du hverken vet hva han heter, eller hvor han jobber Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Vor er ham fra da? Sortere etter navn og alder i folkerejistret. Lenke til kommentar
KongKarlsen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Tore på Sporet er jo en mulighet 2nd that! Endret 23. november 2009 av when Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå