Star Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hello, Har nylig kjøpt en ASUS 1101HA (win7 versjonen) hos Multicom. Har fra før 2 maskiner av samme type med noe svakere specs og windows XP. I pakken til xp maskinene følger det med et sleeve som passer perfekt til maskinen, men dette har ASUS tydeligvis utelatt i win7 versjonen. Kontaktet Multicom som sjekket et nytt kolli, som heller ikke hadde dette - altså ikke en glipp fra ASUS side. Butikken har heller ikke sleeves til 11,6 løst ( og ser ikke at noen andre har heller :/ ) Kontaktet ASUS og ble møtt med ett ganske arrogant; "ikke alle har slik veske!". Synes dette er utrolig dårlig, da det ikke fremgår på noe som helst måte, at w7 versjonen sendes uten sleeve. Lurer derfor på om noen vet hvor man kan få tak i et sleeve som passer til 11,6 tommers maskin? Er så mye på farten, at dersom jeg ikke finner dette vurderer jeg å returnere maskinen :/ Takker for all konstruktiv tilbakemelding! mvh *skuffet ASUS kunde edit: har ikke mulighet for å bruke sleeves som fulgte med xp maskinene Endret 21. november 2009 av Star Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 ingen som vet? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 11,6'' sleeve er det visst dårlig med. Men du kan trolig bruke ca 12''. Targus 1 Belkin Neopren Sweex 12.1'' Litt rom blir det dog, men alternativene er ikke mange. Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://www.ps.no/ArtDtl.aspx?i=%23164399 men anbefaler alltid folk å stikke innom en lokal pc butikk å spørre om de kan prøve en sleeve i rett størrelse evt litt større. Noen laptopper har design elementer som gjør at de har behov for litt større sleeve. Vertse fall er det jo bare å returnere. Lenke til kommentar
Star Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Redningen kommer fra ACER i form av en neopren 11,6 tommers sleeve som passer perfekt! Synes fortsatt det er bedritent av ASUS og droppe dette i W7 versjonen, og prestere så elendig kundeservice i etterkant.. men men - problem solved! edit: kjøpt hos Elprice til den nette sum av 199,- dersom andre skulle trenge også! Endret 30. november 2009 av Star Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Hvorfor ikke søke på Ebay? http://global.ebay.com/search?Region=0&...e&SortBy=21 Endret 2. desember 2009 av Reodor_Felgen Lenke til kommentar
paalrh Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 fordi det allerede er løst og det selges på flere nettbutikker. BAre vanskelig å finne fram Lenke til kommentar
Reodor_Felgen Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Jeg kan lese jeg og, men av erfaring så vet jeg at folk kommer innom tråder som allerede er løst, for å få vite svaret. Og det er jo litt forskjell på pris på ebay kontra Norge. Selv om ventetiden er lenger. Ebay selger "alt" så der er det ikke vanskelig å finne fram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå