Skogslik Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Eg trenger et program somman kan zome inn på bilder og så enkelt og greit lagre det inzomede bildet. Finnes dte noen enkle gratis programmer til dette? Lenke til kommentar
hakke2 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Eg trenger et program somman kan zome inn på bilder og så enkelt og greit lagre det inzomede bildet. Finnes dte noen enkle gratis programmer til dette? Google Picasa gjør dette. Når du zoomer inn lagrer den automatisk ditt nye bilde og tar en kopi av det originale bildet slik at du har to filer. Picasa er gratis og det raskeste bildevisningsverktøy med en flott integrering mot WEB om dette ønskes. Siste versjon har også ansiktsgjenkjenning, posisjonering m.m. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Prøvde det programmet nå. men når eg lagrer bilde eg har zoomet inn på blir det lagret slik det vanligvis er. Virket vist bedere når eg brukte crop funkjsonen. Takker! Endret 21. november 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå