MidnightCreep Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei Har Windows 7 Home premium Har lyst å lage meg en partisjon som heter spill og en som heter musikk/film Feks D:/spill og E:/musikk etc.. Kan jeg flytte filer fra C: partisjonen, uten å reinstallere spill og musikk/film etc Har bla CoD5 Modern warfare 2 på C: som er linket opp på Steam som også ligger på C: Hvordan vil det virke å flytte dette ? Mvh Freddie Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du får ikke flyttet Steam uten å reinstallere spillene. Personlig har jeg to partisjoner: C: (Windows) D: (Alt annet) Dette fordi det blir enklere å reinstallere windows dersom det blir nødvendig. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Programmer som: http://www.acronis.com/homecomputing/products/diskdirector/ kan hjelpe deg med å lage partisjoner. Så flyttet du filene selv. Men som GeirGrusom sier, så kan du ikke flytte programmer og spill uten videre. Men alt annet lar seg flytte uten problem. Lenke til kommentar
MidnightCreep Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Går det ikke ann å bruke den innebygde under diskbehandling ? Hva skal stå under plassering av vhd ? På det vinduet,der du velger størrelse av disken, trodde var bare og velge G: H: etc Evnt noen som har bildevisning eller noe god forklaring, har ikke funnet på nettet. Mulig det er meg som er helt svidd... Mvh Freddie Lenke til kommentar
myhken Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den innebygde diskbehandleren fungerer ikke like godt som 3 parts programvare. Men du må prøve å se om den lar deg redusere hovedpartisjonen din, så må du lage nye partisjoner av den frigjorte plassen din. Er usikker på hvor bra dette funker på diskbehandleren til W7. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ikke lag en haug med partisjoner, bruk mapper! :-) Les https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=806527 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå