torandresl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, jeg har et spørsmål om internet explorer 8.. Hvordan får jeg til sånn at den lagrer fanene mine og åpner dem automatisk neste økt? Lenke til kommentar
Lineplx Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, jeg har et spørsmål om internet explorer 8.. Hvordan får jeg til sånn at den lagrer fanene mine og åpner dem automatisk neste økt? ved å instalere firefox Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, jeg har et spørsmål om internet explorer 8.. Hvordan får jeg til sånn at den lagrer fanene mine og åpner dem automatisk neste økt? ved å instalere firefox nei Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, jeg har et spørsmål om internet explorer 8.. Hvordan får jeg til sånn at den lagrer fanene mine og åpner dem automatisk neste økt? ved å instalere firefox ved å instalere opera (Bemerk leifene) Da slipper du slitet med å lukke den forbanna møkka nedlastingsdritten til FX når du skal lagre en økt. PS: Har du lite RAM på maskinen anbefaler jeg deg Opera eller FX, ikke vurder Chrome. Når fanene blir mange lagrer Chrome data i vekselsminnet på hardisken, og da skal du banne på at det blir tregt og skifte fane... Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Du vet at du enkelt kan fjerne den? Denne tråden skulle vel også i en litt annet del av forumet... Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg brukte en add-on for det. Og det finnes add-on for at den skal bli som Opera, fane bassert (har ikke prøvd) Men enlighten me! Hvordan kan jeg fjerne den enkelt? Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Hvis du mener at ikke den nedlastnings-boksen skal komme opp, går du på instillinger-->hovedsiden og nest nederst, der er et valg om boksen skal bli åpnet opp eller ikke. Om du mener å slippe å trykkr "lagre og avslutt" etter hver lukk, bare huk av for at den alltid skal huske. Hvis du ikke mente noen av disse, kan du utdype spørsmålet litt mer? Endret 22. november 2009 av Fred7555 Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Mente det. Men alikevel synd at nedlastingsboksen må være lukket for at man skal kunne lagre en økt. Synd det. Lurer på hvorfor det er slik? Jada. Kanskje fordi nedlastingsboksen har eksistert godt som helt siden FX kom ut. Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Ja, det er litt plagsomt at ALLE vinduer med firefox (utvidelser, nedlastninger, histoire osv.) må være lukket hvis man skal lagre økten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå