Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Ei jeg kjenner fikk i seg noe rart

stasomfaen

Anbefalte innlegg

Hei! I går var venninna mi ute med bikkja, der hu møtte på noen bekjente... Etterpå ble hu med noen hjem, der hun fikk noe å drikke, MEN det var noe blanda oppi som hu ikke visste om... I dagtidlig våknet hu i senga til noen på et annet rom (bare henne i senga). Hu har prøvd å få han duden som ga hu drikket om å fortelle hva det var og hva som skjedde, men han sier ikke hva som skjedde! Bare kommer med ting som; "Men det var jo gøøøøy da! : D" og "men du var jo med på det da..." osv... Det vi er litt redde for er at de har gjort ting med henne som hun IKKE egentlig ville/visste... Det kan være snakk om samleie, ikke vet vi! Han sier rett og slett ikke direkte hva som skjedde. Hu vet rett og slett ikke hva som skjedde etter hu hadde i seg det greiene, for hu ble mer eller mindre helt bortevekk!

Men det jeg da lurer på... En annen dude som visste hva han blanda oppi, men ikke mer, sa at det han hadde oppi kunne være farlig om man tok oppi en del! Mer visste han ikke... Noen som har anelse om aktuelle stoffer? For blir litt vanskelig å finne ut uten å vite om det... Så hvis noen har forslag, så settes det pris på!

Endret av robbern9292
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det skal jeg gjøre! Hadde tenkt til det... Men får ikke tak i henne enda : / Redd for at hun har fått svarene og har blitt lei seg eller noe! Lurer fælt på hvordan det går! Men skal si ifra med en gang!

Haha ja! Fan, han kisen fortjener det så inne he*vete! Verste er at han var med hu litt før... Så de er greit bekjente!

Men men.. Skal prøve å få det anmeldt! Det plager til og med meg veldig! Tenker masse på det og kommer ikke til å ta slutt om hu IKKE gjør det! Men kjenner jeg hu rett så vil hu nok gå til politiet! Forhåpentligvis!

Kommer med info så snart som mulig! : )

Lenke til kommentar
Gjest voldtektsdop

Rohypnol får en ikke tak i lenger, og ghb går ikke ann å spore i blodet. Det skal ikke mye til av det før en kan sovne stående. Vet du hvor lenge hun sov? Tar man overdose på ghb sovner man og det er umulig å vekke personen på 3-4 timer

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...