stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Hei! I går var venninna mi ute med bikkja, der hu møtte på noen bekjente... Etterpå ble hu med noen hjem, der hun fikk noe å drikke, MEN det var noe blanda oppi som hu ikke visste om... I dagtidlig våknet hu i senga til noen på et annet rom (bare henne i senga). Hu har prøvd å få han duden som ga hu drikket om å fortelle hva det var og hva som skjedde, men han sier ikke hva som skjedde! Bare kommer med ting som; "Men det var jo gøøøøy da! : D" og "men du var jo med på det da..." osv... Det vi er litt redde for er at de har gjort ting med henne som hun IKKE egentlig ville/visste... Det kan være snakk om samleie, ikke vet vi! Han sier rett og slett ikke direkte hva som skjedde. Hu vet rett og slett ikke hva som skjedde etter hu hadde i seg det greiene, for hu ble mer eller mindre helt bortevekk! Men det jeg da lurer på... En annen dude som visste hva han blanda oppi, men ikke mer, sa at det han hadde oppi kunne være farlig om man tok oppi en del! Mer visste han ikke... Noen som har anelse om aktuelle stoffer? For blir litt vanskelig å finne ut uten å vite om det... Så hvis noen har forslag, så settes det pris på! Endret 21. november 2009 av robbern9292 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 GHB eller rohypnol? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 http://no.wikipedia.org/wiki/Voldtektsdop forklarer vel en del, grovt sagt er det voldtekt selv om noen mener det var morsomt Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 TAKK! Det hjelper! Er ikke noe hyggelige greier dette her... Blir så sur av tanken! Lenke til kommentar
Grand Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Stoffet ligger vell i blodet, så man kan vell finne det ut ved å ta en blodprøve? Rett meg viss jeg tar feil. Uansett, creepy greier det der. Håper dere finner ut av hva som skjedde. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) få hun til å dra til en lege eller noe og få tatt blodprøve, går vel an å ta tester for å se om samleie har foregått også tror jeg. Og ja uhyggelige greier :/ Endret 21. november 2009 av weebl Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hu er og venter på svar på blodprøver nå! Tusen takk folkens! Setter stor pris på hjelp herfra! Det skal dere ha..! Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hørtes skummelt ut, hold oss oppdatert:D Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Håper dere skal anmelde. Uavhengig av hvorvidt hun ble voldtatt eller ikke. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Bra hun kom seg til lege for sjekk av blodet. Har hun sjekket om hun er blitt voldtatt også? Som han over meg sa, anmeld! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Støtter også forslagene overnfor, anmeld dette. Visst det har skjedd noe seksuelt, blir han ikke da tiltalt for flere punkter? Doping samt voldtekt? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 JEg skal oppdatere dere! Venter svar fra hu nå... Men ja, har tenkt til å be hun anmelde dette! Ble dritsur når hu fortalte meg det egentlig... At folk kan gjøre sånn mot så uskyldige jenter? Mot et menneske i det heletatt! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja, vet du altså hvem denne personen er? Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Vet hvem denne jenta er, men jeg kjenner ikke han som gjorde det mot henne. Hun bor ikke i samme by som meg heller. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ja okei, da er jo hevn ideen min lagt på is. Du kunne jo bestukket noen homofile til å gjøre det samme mot han, da hadde han fått smakt sin egen medisin. Fra spøk til alvor, overtal denne jenta til å anmelde det, visst ikke hun vil gjør du det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Det skal jeg gjøre! Hadde tenkt til det... Men får ikke tak i henne enda : / Redd for at hun har fått svarene og har blitt lei seg eller noe! Lurer fælt på hvordan det går! Men skal si ifra med en gang! Haha ja! Fan, han kisen fortjener det så inne he*vete! Verste er at han var med hu litt før... Så de er greit bekjente! Men men.. Skal prøve å få det anmeldt! Det plager til og med meg veldig! Tenker masse på det og kommer ikke til å ta slutt om hu IKKE gjør det! Men kjenner jeg hu rett så vil hu nok gå til politiet! Forhåpentligvis! Kommer med info så snart som mulig! : ) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Håper dere skal anmelde. Uavhengig av hvorvidt hun ble voldtatt eller ikke. Ja, for svarte svingende. Anmeld, og gjør det nå. Og selv om det viser seg at ikke noe har skjedd mens hun var ute av det, skal man ikke dope ned mennesker. For noen drittfolk, altså. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Problemet er at hun kanskje er redd for å anmelde det. Lenke til kommentar
Gjest voldtektsdop Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Rohypnol får en ikke tak i lenger, og ghb går ikke ann å spore i blodet. Det skal ikke mye til av det før en kan sovne stående. Vet du hvor lenge hun sov? Tar man overdose på ghb sovner man og det er umulig å vekke personen på 3-4 timer Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Du sier at Rohypnol får man ikke tak i, det har jeg vanskelig for å tro. I dagens samfunn får man tak i det meste, sålenge man har penger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå