KimmyNine Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei. Når jeg installerer Windows 7 så kommer jeg frem til etter at jeg har formaterd hdd,da kommer denne mld opp: "Finner ikke signert enhetsdriver". Har prøvd å sette i cden til hovedkortet uten hell. Har hatt problemer med installasjon av xp på dette kortet før Hovedkort: Asus P5LD2 Håper på noe hjelp her:) Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har ingen erfaring med dette, men tror jeg fant noe her: http://www.blogsdna.com/2775/install-unsig...t-overrider.htm Lenke til kommentar
KimmyNine Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Har ingen erfaring med dette, men tror jeg fant noe her: http://www.blogsdna.com/2775/install-unsig...t-overrider.htm Hvordan får jeg kjørt det programme nå som Windows ikke er installert? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 OK, tenkte ikke på at det var under installasjon det skjer. Prøv om du kan koble ut enheten som trenger driver inntil Windows er installert. Ta ut PCI kort, og slå av ting som lyd, USB, nettverk etc i BIOS. Lenke til kommentar
KimmyNine Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Tok ut alt av USB untenatt tastatur og mus. Kan heller ikke ta ut skjermkortet siden hovedkortet ikke har inngang for skjerm. Fikk samme feilmelding under: Velg driverne som skal installeres - "fant ingen signerte enhetsdrivere. Kontroller at installasjonsmediet inneholder de riktige driverne" Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vet ikke, men høres ut som ACHI/Raid? Dvs. bytt til IDE modus i bios Lenke til kommentar
KimmyNine Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Vet ikke, men høres ut som ACHI/Raid? Dvs. bytt til IDE modus i bios Er litt grønn på dette. Men på IDE configuration så står "Configurate SATA as" å¨IDE,ikke ACHI eller Raid. Noe annet som skal stilles eller det riktig? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Jeg vet ikke åssen det ser ut på ditt kort, men SATA as IDE høres i utgangspunktet riktig ut. På Intel kort kan det vel dog være to forskjellige controllere til SATA etc.? Bruker du forresten sata eller ide harddisk(er)? Jeg er ikke så godt kjent med Intel chipset, men for meg virker det som sagt at den meldingen du får om drivere, har noe med harddisk og/eller bios-instilling å gjøre. edit; prøv evt. å flytt harddisk-kabel til annen port på hovedkortet Endret 22. november 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
KimmyNine Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Jeg byttet til SATA 2 inngang,så litt i bios og gikk inn på harddisken,satte "type" på cd-rom og dermed fungerte det. Installasjonen gikk på 10 min. Supert:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå