Green Onion Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Har bare spilt Rust 3-4 ganger på TD, så det er ikke så ofte den kommer. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Tror den beste overall er 20-4. Fikk likevel ikke den challengen for å klare 5/1-ratio, uten at jeg veit hvorfor. Ellers er vel beste killstreak på 21 fra idag. Når jeg først dør etter killstreak spiller jeg som regel elendig resten av runden. Edit: Fikk akkurat 17-0. Flaks så det monner. Nå funka 5/1-challengen også, så fikk den + Flawless Endret 10. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 44-5 trur eg det var (Ground War) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) 46/3 (chopper gunner og nuke) på Skidrow Endret 10. desember 2009 av Feh Lenke til kommentar
HCG Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Beste runde med kills er over 25, men best KD/R er 17/1. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg har hatt et par bra runder der jeg har hatt høy K/D, men den jeg husker best da jeg klarte å spille en hel runde uten å dø som sniper på Wasteland. Hadde bare 12 kills, men var ganske morsomt å ikke dø en hel runde. Lenke til kommentar
Dimas Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) 30 - 0 på FFA, rust. Harrier, tett etterfulgt av chopper gunner. Fikk beskytta meg selv slik at ingen fikk skutt meg mens jeg satt med skjermen også Jeg syns det var dødsmorsomt, de andre 7 var ikke like fornøyde Og 38 - 0 på TD, scrapyard. Beskyldningene om juksing og hvor latterlig jeg er som må jukse i online spill haglet, ganske gøy Og chopper gunner er OP Hva dere bruker for screenshots? Prøvde bruke printscrn nå men fikk bare en svart firkant... Endret 11. desember 2009 av Dimas Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Prøv FRAPS. Da velger du en knapp du tar bilde med. Hvis du ikke kjøper/får tak i registrert versjon, kan du bare lagre i .PNG format, men kvaliteten blir bra. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Prøv FRAPS. Da velger du en knapp du tar bilde med. Hvis du ikke kjøper/får tak i registrert versjon, kan du bare lagre i .PNG format, men kvaliteten blir bra. Prøver igjen Hva er det du tar opp spillet med? Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Tror den beste overall er 20-4. Fikk likevel ikke den challengen for å klare 5/1-ratio, uten at jeg veit hvorfor. Ellers er vel beste killstreak på 21 fra idag. Når jeg først dør etter killstreak spiller jeg som regel elendig resten av runden.Edit: Fikk akkurat 17-0. Flaks så det monner. Nå funka 5/1-challengen også, så fikk den + Flawless for å få 5/1 ratio challengen tror jeg du må ha minst 25-5 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ikke galt det der ullsokk. Mon tro om du er en av dem man føler spiller som en robot (pga. syk reaksjon og perfekt aim)? Hender jo ikke ofte, men av og til føler jeg at noen er såpass gode at de har "auto-aim" til tross for at de faktisk styrer selv. Fikk min første K/D-ratio over 10 igår selv, og var rimelig fornøyd med å ha klart det den ene gangen Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Går veldig opp og ned hos meg Hvis jeg først er gira kan jeg godt rushe med intervention og eie, men hvis jeg er litt sliten funker absolutt INGEN ting = p Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg vil påstå at jeg akkurat hadde min beste runde på en av yndlingsbanene mine, afghan. jeg drepte 2 ganske tidlig, men døde også..altså 2-2 men så fikk jeg 7 kills og harrier, 11 kills og choppergunner 30 kills + nuke..aka 37 killstreak og 39-2 k/d ratio Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 30/2 FFA Afghan. ACR + Silencer + FMJ Bling Pro Lightweight Crouch Aim (eller hva den het) Der eide jeg Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Går veldig opp og ned hos meg Hvis jeg først er gira kan jeg godt rushe med intervention og eie, men hvis jeg er litt sliten funker absolutt INGEN ting = p Er sykt tydelig i MW2 dette, mye mer enn i MW1. Er man ikke 100% "på" så er det rett ad dundas og freekill deluxe. Husker det var greiere i MW1 for da var det bare å spamme all mulig drit rundt omkring så fikk man alltid noen kills. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 I dag har alt gått rett til helvete og ned i dass for meg. Jeg har en slik dag. Lenke til kommentar
Gumpen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) haha det har ikke jeg! fikk akkurat min andre nuke! begge på en og samme dag, akkurat innen 1 time! bare se på da jeg først skrev og nå Spilte Rundown..laget tapte så jævlig:P men jeg gjorde at vi vant:) slo ikke killstreak rekorden min på 37..men fikk 50-10 i k/d ratio som er brukendes:) pluss min andre nuke selvfølgelig. unlocket end game 1 challengen og den hvor du skal tilkalle en nuke og gjøre at ditt tapende lag vinner 30k xp ait Endret 11. desember 2009 av xitto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå