boffeeen Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 76-5 domination. Yeahyeah, 47 killstreak. U KNOW IT AM SO GOOD PLAYER REAL GOOD PLAYER! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 Etter jeg fikk 25 kills streak i går har jeg satt opp Pawe Low - Chopper Gunner - Nuke. Gjelder Pawe Low'en på Killstreak-count'en? Altså, vil Pawe Low hjelpe meg på veien til nuke, eller "telles" ikke killene jeg får med den? Personlig vil jeg heller anbefale Harrier Strike -> Chopper -> Nuke. Føler at Harrier Strike er minst like "effektiv" og 4 kills med den og deg selv er absolutt mulig. Harrier'n som bare ligger i lufta etterpå er jo helt konge til å være 7killstreak. Ja, jeg har erfart at den kan være ganske god. Jeg skal prøve den ut, takk for tipset! Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 30-0, 30-0 på FFA. Spiller bare FFA, så er godt fornøyd. Lenke til kommentar
Herr Skrevet 2. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2009 27 - 3 - 1 på TDM. Regner det som bedre enn: 30 - 2 - 6. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) 60-6 domination og 43-2 i Team Deathmatch! Endret 3. desember 2009 av Martin-sama Lenke til kommentar
Flux1 Skrevet 3. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2009 (endret) Jeg har akkuratt kjøpt spillet og kom inn på drømme "serveren". Før jeg kom i lvl 5 hadde jeg en runde med 23-3. Den første Bolt-action sniper uten attachments, Marathon, Stopping Power og Command (den kniven ) EDIT: glemte å nevne at det var Team Deathmatch Endret 3. desember 2009 av Flux1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2009 Husker ikke K/D ratioen min, men jeg hadde 2 helikopter og en AC130 på samme runde, samt Most points captured. Endte opp med 26.500 XP og steig to levler. Mener jeg tok screenshot av det. Skal se om jeg finner K/D. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 5. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2009 (endret) Med denne: Klarte jeg dette: Ikke allverdens, men til å være meg er det ikke værst:P (Jeg skrev "damn" pga runda slutta da en ny fyr løp opp i siktet mitt.. men kunne ikke skyte pga runde ferdig..) Endret 5. desember 2009 av Jevrio Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 fikk 19-4 på team deathmach Lenke til kommentar
marvol Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 Fikk 21-3 i lvl 1 da jeg lagde ny "no-scope" bruker Tenkte jeg skulle øve på å no-scope .. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Fant ut at ACOG scope faktisk er nokså digg på sniper. Hverfall på close range. Du slipper å holde shift, og du har sjangs om noen overasker deg. Ble en digg runde på wasteland med 20 - 3, kun sniper. Endret 6. desember 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Martin.F Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 50-4 Quarry domination. Chopper Gunner 2 ganger Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 http://www.youtube.com/watch?v=zVUgYcEGddw http://www.youtube.com/watch?v=Pr0u6v9kP8A To av mine beste runder på leenge! (gamerstep.net nevnes i video pga det er "reklame video") Lenke til kommentar
probin Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 jeg fikk 2 kills og 12 death da.. pass dere for meg -.- Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 9. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2009 Satan, hadde nettopp mitt livs runde. Fikk chopper-gunner tidlig på Afghan, og skaffet meg en killstreak på 46. Dessverre fikk en av motstanderne nuke et par sekunder før mitt lag vant, noe som er surt, siden jeg sikkert hadde fått en sinnsyk matchbonus. 1 Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Fikk nettop chopper gunner på Rust, spilte MTD. Fikk sykt mange kills! Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Får aldri spilt Team Deathmatch på Rust... Hvordan får dere det? Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Må sikkert bare vente... veldig... lenge. Og om den først kommer, kommer det gjerne noen drittsekker som skipper.. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Rust ligger vel ikke inne i IW sitt system som en team deathmatch bane men... Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 10. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 10. desember 2009 Jevrio, hva er det du capper med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå