tjalla Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Hadde en morsom runde nå. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 38 - 13 på salvage,med FAL! Oioi, jeg tipper salvage er et knakandes game mode! Nå er jeg ikke med her.. Enten så: - Hinter du til at jeg har en eller annen skrivefeil i posten - Hinter til at jeg fikk dårlig score? - Du er ikke imponert? - Du er stokk dum som ikke skjønner at Salvage er en bane og ikke en game-mode? Jeg er stokk dum, og visste ikke at Salvage var en bane i MW2 Trodde du mente Sabotage, kanskje : ( Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde en morsom runde nå. Tråden heter: Din beste runde på COD: MW 2 ... Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde en morsom runde nå. Tråden heter: Din beste runde på COD: MW 2 ... haha ikke vær så h8tr da.. Han har jo vedlagt bilde hvor han har 38-3..? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde en morsom runde nå. Tråden heter: Din beste runde på COD: MW 2 ... haha ikke vær så h8tr da.. Han har jo vedlagt bilde hvor han har 38-3..? Det er forsåvidt bra Men tråden er enda for MW2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Hadde en morsom runde nå. Tråden heter: Din beste runde på COD: MW 2 ... haha ikke vær så h8tr da.. Han har jo vedlagt bilde hvor han har 38-3..? Det er forsåvidt bra Men tråden er enda for MW2 Åja svart'n... Så ikke at det var Black Cops Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Gikk visst inn i moskéen i stedet for kirken. Beklager! 2 Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 38 - 13 på salvage,med FAL! Oioi, jeg tipper salvage er et knakandes game mode! Nå er jeg ikke med her.. Enten så: - Hinter du til at jeg har en eller annen skrivefeil i posten - Hinter til at jeg fikk dårlig score? - Du er ikke imponert? - Du er stokk dum som ikke skjønner at Salvage er en bane og ikke en game-mode? Jeg er stokk dum, og visste ikke at Salvage var en bane i MW2 Trodde du mente Sabotage, kanskje : ( Jaja, kanskje det. Tusen takk hvertfall Lenke til kommentar
dTd Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Tråden er vel nesten død nå som BO har kommet ut... Men jeg koser meg fortsatt med spillet på alteriwnet Og hadde da en nice S&D runde med intervention på wasteland. Klarte å få CG på S&D. Spiller vanligvis ikke med så høy killstreak på S&D men var på en server med mode rotation så den var bare der Og etterfulgt av en grei runde TD med ak + silencer og coold blooded Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 12. desember 2010 Del Skrevet 12. desember 2010 min beste runde på MW2 var vel 72-3 eller noke Headquarters ftw ^^ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Bumper denne tråden med dette... Domination for en liten stund siden... Trykk på bildet for større bilde Hardcore TDM i dag... Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
utvikling Skrevet 14. mars 2011 Del Skrevet 14. mars 2011 Var 1 unna nuke på dette gameplayet, kjørte intervention, harrier, chopper og nuke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå