dTd Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Relativt grei KD må jeg si Skal sies at dette var på alteriwnet og hosten hadde endret fra 200 til 500 poeng på domination. Desverre mobilkamera, da jeg ikke hadde fraps på og prt scr gir meg bare sort bilde i MW2 Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 27. oktober 2010 Del Skrevet 27. oktober 2010 HQ:Pro 40 - 3, Wasteland : D (Vant 200-45) HQ:Pro 40 - 3, Wasteland : D (Vant 200-45) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Er vel en av de beste rundene mine uten å dø. Men har vel hatt noe bedre score før 1 Lenke til kommentar
KanoKrakk Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 (endret) :-] Var på 16-2 så starta jeg å kødde rundt. Tja, er egentlig ikke så glad i banen når det kommer til S&D. En litt mer morsom en... Hører med til historien at vi spilte 4 av 6 runder 3 mot 6 Var tre av oss i party og alle fikk 9-4. Endret 29. oktober 2010 av Camorack Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 30. oktober 2010 Del Skrevet 30. oktober 2010 Enda en flott runde idag hah Det står 0-0, men vi vant Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har fått 37-0 en gang, men har fått en enda bedre score. Fikk 67-3, på scrapyard en gang. Det var rimelig rapealicious. Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 2. november 2010 Del Skrevet 2. november 2010 Har fått 37-0 en gang, men har fått en enda bedre score. Fikk 67-3, på scrapyard en gang. Det var rimelig rapealicious. Men det som er jævlig kjedelig med å få sånne stats, er at det ikke finns en person i verden som ikke sier at du cheater haha Ergo, det er forbudt å være god i MW2 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Du sier noe der Ch, jeg spilte nettopp en runde med domination der jeg fikk 53 - 5 så er det en som selvfølgelig sier Hey Twoface, NICE HACK!... oO Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg fikk en 30 - 5 - 5 på Domination på Quarry. Hadde dog 25 - 1 litt tidligere i gamet og jeg hadde UAV, CP og Predator som killstreaks OG det beste var, jeg var en runner! Jeg er litt stolt jeg! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 On topic: Har aldri notert meg stats sånn sett. Men var veldig nære 100 kills på Scrapyard et par ganger. Predator - harrier - Pave. Offtopic: Ang. det med "cheating" fordi du har gode stats. Får det støtt og stadig selv fordi jeg er merka som cheater av VAC. Folk sjekker profilen min og ser jeg har "ban on record" og da er det opplagt at jeg er en cheater. Noen av dere husker kanskje at jeg lagde en tråd om det for 1 mnd siden ca. Har gått litt frem og tilbake med Steamsupport ang. dette fordi dette er cheats som er helt feil. Dette gjelder Half-Life: Blueshift og Codename Gordon. - Codename Gordon har jeg aldri spilt. Det er et flashspill som er laget av en Half-Life fan. Og det er ikke linket til Steam på noen som helst måte. Det er ingen historikk på kontoen min om at jeg har spilt dette spillet på noen som helst måte. - Blueshift eier jeg, fordi jeg kjøpte Half-Life pakka. Men det har aldri blitt installert. Og det er ingen historikk på kontoen min om at jeg har spilt det spillet heller. Jeg rundet det da det kom ut på en venn sin konto (uten juks) og har aldri spilt det siden. Jeg skjønner ikke hvordan Steamsupport kan si at cheats funnet på kontoen min er "legit" når jeg har 0 minutes played på Blueshift og kontoen min aldri har vært i kontakt med Codename Gordon. Har sendt enda en supportmail ang. dette i dag. Får se hvordan de svarer denne gangen. Grei med en streng linje ang. juks via Steam, men nå er grensen nådd Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 (endret) 83-19 på scrapyard hvordan legger jeg ved blider? Endret 7. november 2010 av supercz Lenke til kommentar
Kjell-Egil Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Mest kills var over 80, og noe med 10-20 deaths. Men, den jeg er mest stolt av er 54-7 med bare kniv Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 83-19 på scrapyard hvordan legger jeg ved blider? last opp et bilde på imageshack.com, kopier linken hit og trykk på "Sett inn bilde" rett over her hvor man skriver innlegg. Dårlig forklart, men håper du skjønner : ) Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 38 - 13 på salvage,med FAL! Lenke til kommentar
MilKman' Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 38 - 13 på salvage,med FAL! Oioi, jeg tipper salvage er et knakandes game mode! Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 38 - 13 på salvage,med FAL! Oioi, jeg tipper salvage er et knakandes game mode! Nå er jeg ikke med her.. Enten så: - Hinter du til at jeg har en eller annen skrivefeil i posten - Hinter til at jeg fikk dårlig score? - Du er ikke imponert? - Du er stokk dum som ikke skjønner at Salvage er en bane og ikke en game-mode? Lenke til kommentar
95hovland Skrevet 16. november 2010 Del Skrevet 16. november 2010 Har en kompiss som hadde 52 kills og 1 død. min beste var vell 110 kills 15 død på hq Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 last opp et bilde på imageshack.com, kopier linken hit og trykk på "Sett inn bilde" rett over her hvor man skriver innlegg. Dårlig forklart, men håper du skjønner : ) ok takk Lenke til kommentar
internet wizard Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 (endret) .... funker ikke med imageshake.... kan noen forklare hvordan det funker? Endret 17. november 2010 av supercz Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Usikker på om jeg har postet her før. Ihvertfall. Og nei, ingen cheats Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå