Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 K/D horer Det som gjelder. 45-5 wasteland. 37-3 Quarry Jaja! I krig så spiller det faen ikke rolle hvem som vinner, bare den som dreper mest. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 K/D horer Det som gjelder. 45-5 wasteland. 37-3 Quarry Jaja! I krig så spiller det faen ikke rolle hvem som vinner, bare den som dreper mest. Er dette krig kanskje? Og i krig er det vel en fordel å drepe alle på motstanderlaget? Man har vel vunnet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Haha du er helt latterlig. Ja i skytespill gjelder det faktisk og få mange kills. Nytter uansett ikke og legge sjela si i en public match der du ikke har styr over hva de andre gjør. Men jessda jeg spiller for og vinne men da spiller vi Snd med kjentfolk, får fortsatt bra K/D Endret 12. oktober 2010 av Its me benji Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jeg spiller nesten ikke public, kanskje derfor jeg driter i Kdr. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Haha du er helt latterlig. Ja i skytespill gjelder det faktisk og få mange kills. Nytter uansett ikke og legge sjela si i en public match der du ikke har styr over hva de andre gjør. Men jessda jeg spiller for og vinne men da spiller vi Snd med kjentfolk, får fortsatt bra K/D KD teller ikke alltid. Spill CTF så skjønner du hva jeg mener. Nytter ikke med 50 kills og 0 flagg captured. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Haha du er helt latterlig. Ja i skytespill gjelder det faktisk og få mange kills. Nytter uansett ikke og legge sjela si i en public match der du ikke har styr over hva de andre gjør. Men jessda jeg spiller for og vinne men da spiller vi Snd med kjentfolk, får fortsatt bra K/D KD teller ikke alltid. Spill CTF så skjønner du hva jeg mener. Nytter ikke med 50 kills og 0 flagg captured. Har heller ikke sakt det jeg. Poenge mitt er at du uansett kan gå ut av en match med bra K/D rate. Nei dæven capture the flag? noe nytt det eller, for det hadde jeg aldri hørt om før.... Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Anses 3 i K/D på en free for all som en god match? Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Anses 3 i K/D på en free for all som en god match? 30-10 er greit det. Lenke til kommentar
mhen93 Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Er det ikke slik det norske forsvaret fungerte nå for tida 'a? Anses 3 i K/D på en free for all som en god match? 30-10 er greit det. ja, 30-10 er greit, men det er ikke bra heller. Men det kan jo ha vært en god match forde Endret 13. oktober 2010 av mhen93 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 (endret) Min beste: Gound war, invasion, ps3 55-5 Endret 14. oktober 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Er det ikke slik det norske forsvaret fungerte nå for tida 'a? Hadde Norge gått i krig så hadde alle våre soldater gått i last stand, mens alle våre byer hadde sprengt. Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Er det ikke slik det norske forsvaret fungerte nå for tida 'a? Hadde Norge gått i krig så hadde alle våre soldater gått i last stand, mens alle våre byer hadde sprengt. Njaa.. siden Norge ikke har noen nukes som jeg vet om, må vi nok satse på killstreaks. Lenke til kommentar
Slitenkæll Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Er det ikke slik det norske forsvaret fungerte nå for tida 'a? Hadde Norge gått i krig så hadde alle våre soldater gått i last stand, mens alle våre byer hadde sprengt. Njaa.. siden Norge ikke har noen nukes som jeg vet om, må vi nok satse på killstreaks. Jepp. Hadde nok klart og samlet sammen 11 kills og fått chopper gunner, da alt løst seg ...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jaja, drit i om hovedstaden sprenger av en svær bombe, så lenge jeg får noen kills! Er det ikke slik det norske forsvaret fungerte nå for tida 'a? Hadde Norge gått i krig så hadde alle våre soldater gått i last stand, mens alle våre byer hadde sprengt. Njaa.. siden Norge ikke har noen nukes som jeg vet om, må vi nok satse på killstreaks. Jepp. Hadde nok klart og samlet sammen 11 kills og fått chopper gunner, da alt løst seg ...... Nei desverre, alle motstandere hadde stinger og coldblooded. De var forberedt på Norges angrep. Lenke til kommentar
Glassflasken Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 må vere 28- 1 med TN på Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 I går hadde jeg den beste runden jeg noen gang har spilt. Demolition. 96-11. Most bombs planted og most bombs defused. Skal få lagt inn bilde etterpå. har det på laptopen. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Noobster u asshole... Det var den første kommentaren jeg fikk da jeg nådde 11-0... Resten egner seg ikke på trykk etter at pavelowen hadde eid de til 17-0 Døde mens jeg ladda om... Trykk på bildet for større bilde Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hardcore Team Deathmatch er GØY! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå