branick Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Her ser du hvordan den er i bruk på hardcore.. http://www.youtube.com/watch?v=rOJzMoY8XgI Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Prøvde den og ja det går fan meg an å snipe med den ^^ WTF? Stopping power så treffer man jo over banen på wasteland... Er dette en spøk eller? Lenke til kommentar
branick Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Prøvde den og ja det går fan meg an å snipe med den ^^ WTF? Stopping power så treffer man jo over banen på wasteland... Er dette en spøk eller? Neida, det er jo slik en hagle normalt sett virker.. Dvs, at pelletsene ikke bare forsvinner et sted på vei mot målet, men bare mister litt hastighet. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Endelig tatt meg tid til å installere fraps. Fra i kveld/natt: Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan får du 10 streker for å vise latency, istedet for 4 som det er til vanlig? Lenke til kommentar
korehoret Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 54-4 på Rust 37 killstreak og nuke Lenke til kommentar
Palebird Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hadde 81-7 på rundown for en tid siden. Brukte da det jeg mener er en av de bedre klassene til hardcore: UMP - Thermal Scope (one shot-one kill) AT4-SH Scavenger pro Cold blooded pro Ninja pro Det koselige med UMP på hardcore er at man kan snipe og spraye, mens det er veldig gøy å slenge ut noen raketter i ny og ne Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hvordan får du 10 streker for å vise latency, istedet for 4 som det er til vanlig? du går til Steam\steamapps\common\call of duty modern warfare 2\players og åpner mp_config. deretter finner du seta cg_ScoresPing_MaxBars som vil være "4", bare endre til "4". du burde også endre seta cg_ScoresPing_Interval fra "100" til "20" fordi da vil hver strek være 20 ping istedenfor 100. Endret 10. september 2010 av Kujta Lenke til kommentar
trymdyrnes Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har fått over 100 et par ganger på demolition. fikk også en gang 89-9 med kun knife. Har desverre ingen bilder på dette, så dere får belive it or not Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 har fått over 100 et par ganger på demolition. fikk også en gang 89-9 med kun knife. Har desverre ingen bilder på dette, så dere får belive it or not 89-9 med KUN knife? Ikke faen om jeg tror på den der. xD Du må ha fått hjelp av killstreaks i det minste. Lenke til kommentar
trymdyrnes Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hehe, sorry, mente med killstreaks. Fikk vel 3 chopper og 4 harrier. Men hadde en kill feed på rundt 10 på under 7 sek. skjønner at det er vansklig og tro på det:( Lenke til kommentar
Kujta Skrevet 13. september 2010 Del Skrevet 13. september 2010 89-9 med knife er bra, men ikke noe stort. En kompis av meg hadde 24-0 bare med kniv før han brukt harrier/chopper og tilslutt nuke når han fikk 51-0, skal se om jeg finner videon på youtube. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Folk spiller fortsatt altså? Min beste fra da jeg spilte: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) 350 000 spiller på playstation så ja, folk spiller det forsatt. Endret 14. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Munty Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Noen gode runder: En runde med kun kniv: To nukes på en runde: Hacka servere: iw4mp 2010-03-25 18-22-14-41.bmp Lenke til kommentar
hr_krabbe Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Hadde to gode runder på TDM i går. 39-1 og 30-0. Syntes det var bra med tanke på at jeg hadde pave low som høyeste killstreak, og ikke bare lå i et hjørne og plukket med CG/AC130. Lenke til kommentar
Xenomorphis Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) Min beste runde er vel 43-3 eller noe. Var litt morsomt, fikk melding på PS3 fra en dude som klikket helt. Sa masse ting om at jeg jukset og at han hadde rapportert meg til IW osv. haha! Ellers har jeg hatt noen morsomme situasjoner jeg aldri vil glemme: Skjøt ned i bakken med noobtube på toppen av snipespottet på Wastelandet så granaten spratt i været, tok 3-4 sekunder så drepte jeg en fyr helt random. haha, lurer på hvor den havnet. Fikk triple-kill med 50.cal på Skidrow. Multi kill med SPAS12 på Highrise, ett double kill og to etterfølgene skudd på 2 stk rundt meg når jeg rushet mot det ene vinduet. På TDM var resultatene 7400 til det andre laget og 7100 til oss. Kødder av og til rundt med RPG for moro skyld og skjøt en rakett mot en av tunellene og fikk multi-kill. FIY; Jeg er ikke fan av noobtube, men når alt går til helvete med runden min eller noe lignende føler jeg meg bra igjen når jeg får random kills osv. for jeg vet at jeg gjør andre irritert. Når jeg er happy for at andre har blitt like irritert som meg går jeg tilbake til vanlige 'classes'. Endret 19. september 2010 av Xenomorphis Lenke til kommentar
branick Skrevet 22. september 2010 Del Skrevet 22. september 2010 Vet ikke om dette teller, men morro var det lell Ble kastet inn på en hacket server, hvor eneste modifikasjonen var at alle killstreaks var disablet. Lenke til kommentar
Semic Skrevet 25. september 2010 Del Skrevet 25. september 2010 (endret) Rimelig førnøyd med denne. Første runde med mer enn 100 kills. Brukte MP5k med FMJ, SPAS-12(Drepte ingen med den) og hadde Sleight of Hand, Stopping Power og Sit Rep Predator, Harrier, Chopper Gunner EDIT: Siden enkelte slet med å forstå dette. Navnet som er gult, er en kamerat som tok screen shot'et. Av en eller annen grunn fungerer det ikkje når eg gjør det. Men ved å se på brukernavnet mitt her på diskusjon.no + navnet på top player burde det være mulig å komme fram til det samme. I tillegg er det den røde ringen med teksten "C'est moi", som er fransk for "Dette er meg". Endret 26. september 2010 av Semic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå