Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok det for deg å laste opp fila ?

 

Det tok meg under ett minutt mener jeg å huske :)

 

Merk; De statsene er bare fra de gangene jeg selv har vært host, for det er kun da spillet lagrer statistikk i filene. Joiner man andres hoster blir ingenting lagret :)

 

@ Nakmus: Pen den 44-7 TDM :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvor lang tid tok det for deg å laste opp fila ?

 

Det tok meg under ett minutt mener jeg å huske :)

 

Merk; De statsene er bare fra de gangene jeg selv har vært host, for det er kun da spillet lagrer statistikk i filene. Joiner man andres hoster blir ingenting lagret :)

 

@ Nakmus: Pen den 44-7 TDM :)

 

under ett minutt ja :/ Da er det sikkert noe som har fucka seg for min del... Pluss at jeg neppe vil få så bra statistikk der om den bare tar fra de gangene en er host. Siden jeg har gamet på 2 forskjellige pc'er og nå som jeg gamer på laptopen er jeg sjeldent host pga dårlig maskinvare...

Lenke til kommentar

Jeg er ikke host så mange ganger jeg heller egentlig, kanskje 1 av 8 runder tipper jeg. Men er litt gøy, for hvis andre er host, og DEN personen laster opp på kalkran, så oppdateres mine statistikker også da jeg blir nevnt i statistikkfilene til den som hostet serveren jeg var med på.

 

jo fler som laster opp desto bedre =)

 

Det er nok bare noe som har låst seg for din del da ja, men du husket å .zip'e fila før du lastet den opp? forsøkte ihvertfall :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke host så mange ganger jeg heller egentlig, kanskje 1 av 8 runder tipper jeg. Men er litt gøy, for hvis andre er host, og DEN personen laster opp på kalkran, så oppdateres mine statistikker også da jeg blir nevnt i statistikkfilene til den som hostet serveren jeg var med på.

 

jo fler som laster opp desto bedre =)

 

Det er nok bare noe som har låst seg for din del da ja, men du husket å .zip'e fila før du lastet den opp? forsøkte ihvertfall :p

 

Nå har jeg både lasta opp en .zip fil en .rar fil og log fila uten å zipe den i det hele tatt... Den meldinga har forsvunnet men statsen min er ikke oppdatert :p

Lenke til kommentar

Jeg er ikke host så mange ganger jeg heller egentlig, kanskje 1 av 8 runder tipper jeg. Men er litt gøy, for hvis andre er host, og DEN personen laster opp på kalkran, så oppdateres mine statistikker også da jeg blir nevnt i statistikkfilene til den som hostet serveren jeg var med på.

 

jo fler som laster opp desto bedre =)

 

Det er nok bare noe som har låst seg for din del da ja, men du husket å .zip'e fila før du lastet den opp? forsøkte ihvertfall :p

 

Nå har jeg både lasta opp en .zip fil en .rar fil og log fila uten å zipe den i det hele tatt... Den meldinga har forsvunnet men statsen min er ikke oppdatert :p

Min ble oppdatert først dagen etter :) Sjekk det i morra, så er du nok oppdatert der ;)

Lenke til kommentar

allright, får satse på det ;)

 

Fikk nettopp 40-5 på Hardcore TD

Vector+silencer

marathon pro

lightweight

ninja pro

 

uav

predator

og vanlig helikopter (KS nr 7)

 

Har ikke screen nå heller :( Fikk sort screen igjen med prt scr... får begynne å ha på fraps igjen :p glemmer det hle tiden...

Lenke til kommentar

http://bildr.no/view/691652

 

Barret med Acog, skulle teste det ut i TDM, og dette var det første forsøket. Fornøyd med det. :p

 

Btw, fikk problemer med å laste opp til Tinypic først. Støtter ikke PNG, GIF eller JPEG lenger? Rart. Prøvde bildr, men de ville ikke ha PNG de heller, så da tok jeg JPEG og det funket. MEN, hvis jeg prøver og bruke IMG html'en her, så sier forumet;

 

''Det er ikke tillatt å bruke den filendelsen på dette forumet. Gyldig eksempel http://www.test.no/bilde.gif, ugyldig eksempel: http://www.test.no/bilde.01.gif''

 

Wtfbbq?!

Endret av Zebraskin
Lenke til kommentar

Fikk en 55 - 7 - 8. Ikke sAnn helt sinnsykt, men sitter paa en laptop med skrot grafikk, ingen lyd og ingen mus. SA da er jeg ganske fornOyd. Og laptoppen tilhOrer en amerikaner siden jeg er pA ferie, derfor mangler jeg 3 bokstaver pA tastaturet.

Brukte fullt knife-oppsett, Pres Airstrike, Harrier og Stealth Bomber =)

Lenke til kommentar

23-3 @ S&D. Ble 4-3 til oss på derrailed. Fikk 20 003 xp uten noen challenges :D (er siste prestige lvl 70 så er ikke så nøye. Men var litt morro å få så mye xp uten challenges)

Nice det da!! pokker heller, 23kills i S&D er jo egentlig helt sjukt. Det er det samme som 75 kills i GW TDM :O

 

OT: Dødt fra min front en god stund fremover pga ny jobb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...