branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Branick, spiller du ikke noe annet enn Ground War? Joda, jeg elsker å spille team tactical f.eks. Men da må de 3 beste på lista mi være pålogget samtidig, og det skjer sjelden. Er vi bare 3 stykker, så er det enten domination eller ground war domination det går i. Alt av TDM blir votet videre til DOM hvis det er mulig. Hvis det ikke går, er det exit og prøve på nytt (Som du skjønner tar dette en stund med et lite party). Demolition er ok avkobling. Sabotage er litt sånn, for fort ferdig syns jeg. 2-3 minutter så er jo runden over i de aller fleste tilfeller. HQ PRO er litt gøy på hardcore. Er ikke rent sjelden at det blir 200-0 i den game modusen der. Alle kjører jo da cold blooded og tactical insertions med uav, counter uav og emergency airdrops Jeg spiller for 2 ting som regel. Enten skal jeg være MVP, med GOD margin, eller så skal det andre laget rævkjøres i en spawntrap. Unnskyld språket 1 Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 @Branick; Du gamer på PC ? Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) Dette er fem runder på rad rett etter hverandre 1: 2: 3: 4: 5: Og på den 40-3 på estate fikk jeg en fin final killcam også gitt Ble et par til gitt ^^ Endret 16. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aabLQt Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Branick, skulle hatt deg på steam så jeg har kunne skjekket hvor god du er Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Branick, skulle hatt deg på steam så jeg har kunne skjekket hvor god du er Det er stort sett bare å legge meg til det? Steamid: oivindjohansen Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Branick, skulle hatt deg på steam så jeg har kunne skjekket hvor god du er Det er stort sett bare å legge meg til det? Steamid: oivindjohansen Har lagt deg til, så nå kan du lage en "retardmontage" Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 AK47 FMJ + Raffica akimbo SOH PRO, SP PRO, SA PRO 7/11/25 1 Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 AK47 FMJ + Raffica akimbo SOH PRO, SP PRO, SA PRO 7/11/25 Hvilket titel/emblem bruker du tiggy? Hvor mange nuker har du, 100? Går du ikke snart i prestige? Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) AK47 FMJ + Raffica akimbo SOH PRO, SP PRO, SA PRO 7/11/25 Hvilket titel/emblem bruker du tiggy? Hvor mange nuker har du, 100? Går du ikke snart i prestige? De statsene jeg kan dokumentere kan du se HER, men som du ser på antall kills der i forhold til mine 100k kills nå, så kan du selv tenke deg til hvor mange nukes jeg har hatt på MW2. Jeg tror nok jeg nærmer meg 1000, eller har akkurat passert det også kanskje. Prestige holder det å gå en gang. Da får man de nye challengene, og det er nok. Hva pokker skal jeg med 10 klasser til forskjellige loadouts? Jeg skal spille et skytespill, og de fleste klassene kan brukes på alle baner med litt tilpasning av spillestil bare. Jeg gjør dette bare en gang, beklager at tråden blir brukt til dette, men poster bilder av alle mine challenges så dere kan se det her, og ikke PM meg mer med dette Angående tittel og emblem kan du se det her: Challenges: Endret 17. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
killing_for_me Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 AK47 FMJ + Raffica akimbo SOH PRO, SP PRO, SA PRO 7/11/25 Hvilket titel/emblem bruker du tiggy? Hvor mange nuker har du, 100? Går du ikke snart i prestige? De statsene jeg kan dokumentere kan du se HER, men som du ser på antall kills der i forhold til mine 100k kills nå, så kan du selv tenke deg til hvor mange nukes jeg har hatt på MW2. Jeg tror nok jeg nærmer meg 1000, eller har akkurat passert det også kanskje. Prestige holder det å gå en gang. Da får man de nye challengene, og det er nok. Hva pokker skal jeg med 10 klasser til forskjellige loadouts? Jeg skal spille et skytespill, og de fleste klassene kan brukes på alle baner med litt tilpasning av spillestil bare. Jeg gjør dette bare en gang, beklager at tråden blir brukt til dette, men poster bilder av alle mine challenges så dere kan se det her, og ikke PM meg mer med dette Angående tittel og emblem kan du se det her: Challenges: OI. Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Branick er OP Haha, nå har jeg blitt kalt mye i dette spillet før, men aldri det Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 18-1 på GW TDM og scoreboarden forsvant Ble blokka av en bæsj på teamet... :/ Lenke til kommentar
dTd Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 **snippppp** De statsene jeg kan dokumentere kan du se HER, men som du ser på antall kills der i forhold til mine 100k kills nå, så kan du selv tenke deg til hvor mange nukes jeg har hatt på MW2. Jeg tror nok jeg nærmer meg 1000, eller har akkurat passert det også kanskje. Prestige holder det å gå en gang. Da får man de nye challengene, og det er nok. Hva pokker skal jeg med 10 klasser til forskjellige loadouts? Jeg skal spille et skytespill, og de fleste klassene kan brukes på alle baner med litt tilpasning av spillestil bare. Jeg gjør dette bare en gang, beklager at tråden blir brukt til dette, men poster bilder av alle mine challenges så dere kan se det her, og ikke PM meg mer med dette **snapppp** Hvor lang tid tok det for deg å laste opp fila ? min har hatt denne beskjeden i 8 timer: Your log file is scheduled for parsing in xx minutes Hadde forresten 35-5 på HC TDM her om dagen. Har dog ikke screen da fraps ikke kjørte og jeg fikk sort bilde når jeg tok prt screen:/ (sånn for å "være med i tråden" ) Vector+silencer marathon pro lightweight ninja pro uav predator og vanlig helikopter (KS nr 7) Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 18. juli 2010 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) fikk 36-0 på wasteland Team deathmatch, fikk chopper gunner og vips 36 kills :!: Endret 25. juli 2010 av Ownbeef Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå