Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

Branick, spiller du ikke noe annet enn Ground War?

Joda, jeg elsker å spille team tactical f.eks. Men da må de 3 beste på lista mi være pålogget samtidig, og det skjer sjelden. Er vi bare 3 stykker, så er det enten domination eller ground war domination det går i. Alt av TDM blir votet videre til DOM hvis det er mulig. Hvis det ikke går, er det exit og prøve på nytt (Som du skjønner tar dette en stund med et lite party).

Demolition er ok avkobling.

Sabotage er litt sånn, for fort ferdig syns jeg. 2-3 minutter så er jo runden over i de aller fleste tilfeller.

HQ PRO er litt gøy på hardcore. Er ikke rent sjelden at det blir 200-0 i den game modusen der. Alle kjører jo da cold blooded og tactical insertions med uav, counter uav og emergency airdrops :)

Jeg spiller for 2 ting som regel. Enten skal jeg være MVP, med GOD margin, eller så skal det andre laget rævkjøres i en spawntrap. Unnskyld språket :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

687303.jpeg

AK47 FMJ + Raffica akimbo

SOH PRO, SP PRO, SA PRO

7/11/25

Hvilket titel/emblem bruker du tiggy? Hvor mange nuker har du, 100?

Går du ikke snart i prestige?

De statsene jeg kan dokumentere kan du se HER, men som du ser på antall kills der i forhold til mine 100k kills nå, så kan du selv tenke deg til hvor mange nukes jeg har hatt på MW2. Jeg tror nok jeg nærmer meg 1000, eller har akkurat passert det også kanskje. Prestige holder det å gå en gang. Da får man de nye challengene, og det er nok. Hva pokker skal jeg med 10 klasser til forskjellige loadouts? Jeg skal spille et skytespill, og de fleste klassene kan brukes på alle baner med litt tilpasning av spillestil bare.

Jeg gjør dette bare en gang, beklager at tråden blir brukt til dette, men poster bilder av alle mine challenges så dere kan se det her, og ikke PM meg mer med dette :p

Angående tittel og emblem kan du se det her:

687355.jpeg

Challenges:

687341.jpeg

687342.jpeg

687343.jpeg

687344.jpeg

687345.jpeg

687346.jpeg

687347.jpeg

687349.jpeg

687350.jpeg

687351.jpeg

687353.jpeg

687354.jpeg

Endret av branick
Lenke til kommentar

687303.jpeg

AK47 FMJ + Raffica akimbo

SOH PRO, SP PRO, SA PRO

7/11/25

Hvilket titel/emblem bruker du tiggy? Hvor mange nuker har du, 100?

Går du ikke snart i prestige?

De statsene jeg kan dokumentere kan du se HER, men som du ser på antall kills der i forhold til mine 100k kills nå, så kan du selv tenke deg til hvor mange nukes jeg har hatt på MW2. Jeg tror nok jeg nærmer meg 1000, eller har akkurat passert det også kanskje. Prestige holder det å gå en gang. Da får man de nye challengene, og det er nok. Hva pokker skal jeg med 10 klasser til forskjellige loadouts? Jeg skal spille et skytespill, og de fleste klassene kan brukes på alle baner med litt tilpasning av spillestil bare.

Jeg gjør dette bare en gang, beklager at tråden blir brukt til dette, men poster bilder av alle mine challenges så dere kan se det her, og ikke PM meg mer med dette :p

Angående tittel og emblem kan du se det her:

687355.jpeg

Challenges:

687341.jpeg

687342.jpeg

687343.jpeg

687344.jpeg

687345.jpeg

687346.jpeg

687347.jpeg

687349.jpeg

687350.jpeg

687351.jpeg

687353.jpeg

687354.jpeg

OI. :dribble:

Lenke til kommentar

**snippppp**

**snapppp**

Hvor lang tid tok det for deg å laste opp fila ? min har hatt denne beskjeden i 8 timer:

Your log file is scheduled for parsing in xx minutes

Hadde forresten 35-5 på HC TDM her om dagen. Har dog ikke screen da fraps ikke kjørte og jeg fikk sort bilde når jeg tok prt screen:/ (sånn for å "være med i tråden" :p )

Vector+silencer

marathon pro

lightweight

ninja pro

uav

predator

og vanlig helikopter (KS nr 7)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...