PgUp Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 36 - 4 på FFA, men det var 3. runda jeg spillte MW2 tror jeg. Hvilken røverhistorie er det her? Maks 30 kills på FFA vet du Fail, går fint an å få en slik score om han fikk en nuke og spillte hos en venn Lenke til kommentar
branick Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 36 - 4 på FFA, men det var 3. runda jeg spillte MW2 tror jeg. Hvilken røverhistorie er det her? Maks 30 kills på FFA vet du Fail, går fint an å få en slik score om han fikk en nuke og spillte hos en venn Hvis han satt hos en venn og spilte, så tyder det jo mer på boosting enn noe annet, uten at jeg skal si "dette var slik det skjedde" med sikkerhet Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kan ikke dere som poster bilder heller lagre bildet og laste det opp via diskusjon.no? Bildr.no bruker jo flere hundre år Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kan ikke dere som poster bilder heller lagre bildet og laste det opp via diskusjon.no? Bildr.no bruker jo flere hundre år Jeg har aldri hatt noe problem med www.bildr.no mtp hastighet, verken på oppplastingen eller visningen av andres bilder tidligere. Hvor sakte går det for deg å åpne bildene vi poster? Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Kan ikke dere som poster bilder heller lagre bildet og laste det opp via diskusjon.no? Bildr.no bruker jo flere hundre år Jeg har aldri hatt noe problem med www.bildr.no mtp hastighet, verken på oppplastingen eller visningen av andres bilder tidligere. Hvor sakte går det for deg å åpne bildene vi poster? Det går ikke sakte for ham når JEG laster opp vil jeg tro Bildr.no funker fint, men jeg synes DU skal laste ned DENNE HER og BRUKE den Greitt at du har en fet skjerm med høy oppløsning, men jeg må som regel scrolle litt for å se hva du har lastet opp PixResizer er btw sykt lett å bruke og GRATIZ Endret 11. juli 2010 av Doofenschmitz Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Jøss, når ble 22" med 1680*1050 fet skjerm spør jeg da Et lite tips til deg da doofenschmitz, er å holde ctrl knappen inne på tastaturet og så scrolle opp eller ned med datamusen for å zoome inn og ut av gjeldende nettside. Slik slipper du å scrolle og tilpasser bildet meget raskt til din egen skjerm Endret 11. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Jøss, når ble 22" med 1680*1050 fet skjerm spør jeg da Et lite tips til deg da doofenschmitz, er å holde ctrl knappen inne på tastaturet og så scrolle opp eller ned med datamusen for å zoome inn og ut av gjeldende nettside. Slik slipper du å scrolle og tilpasser bildet meget raskt til din egen skjerm Hehe, bedre enn min 1280x800 laptop Jeg ctrl-scroller hver gang jeg ser på hva du har lasta opp, hehe... Lenke til kommentar
branick Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja, så da gjør du det nesten daglig da Lenke til kommentar
branick Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Den siste var litt rar. Kom inn på en hacket server hvor scoren gikk litt lenger enn vanlig, og eneste våpenet jeg fikk brukt var usp. med uendelig ammo Lenke til kommentar
branick Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) commentary branick? Har fortsatt ikke fått noen BEAST kamper føler jeg Når du ser sånne bilder som det i posten over, så er det jo 75% air support av mine kills Endret 15. juli 2010 av branick Lenke til kommentar
branick Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 *Morgenstund har gull i munn* Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Denne tråden begynner å bli kjedelig! Det er jo bare Branic som legger ut bilder!!!! Før så var det mange, Men ikke nå. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Branick, spiller du ikke noe annet enn Ground War? Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Glemmer alltid å ta screen av score-boardet, skal prøve å bli flinkere Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Denne tråden begynner å bli kjedelig! Det er jo bare Branic som legger ut bilder!!!! Før så var det mange, Men ikke nå. Er vel sommerferien som har skylda... Jeg gidder ikke legge ut noe her lenger fordi jeg mista aimen min i DASS for noen uker siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå