Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

36 - 4 på FFA, men det var 3. runda jeg spillte MW2 tror jeg. :D

Hvilken røverhistorie er det her? :p

 

Maks 30 kills på FFA vet du ;)

Fail, går fint an å få en slik score om han fikk en nuke og spillte hos en venn ;)

Hvis han satt hos en venn og spilte, så tyder det jo mer på boosting enn noe annet, uten at jeg skal si "dette var slik det skjedde" med sikkerhet ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke dere som poster bilder heller lagre bildet og laste det opp via diskusjon.no?

Bildr.no bruker jo flere hundre år

Jeg har aldri hatt noe problem med www.bildr.no mtp hastighet, verken på oppplastingen eller visningen av andres bilder tidligere. Hvor sakte går det for deg å åpne bildene vi poster?

Lenke til kommentar

Kan ikke dere som poster bilder heller lagre bildet og laste det opp via diskusjon.no?

Bildr.no bruker jo flere hundre år

Jeg har aldri hatt noe problem med www.bildr.no mtp hastighet, verken på oppplastingen eller visningen av andres bilder tidligere. Hvor sakte går det for deg å åpne bildene vi poster?

Det går ikke sakte for ham når JEG laster opp vil jeg tro :p

Bildr.no funker fint, men jeg synes DU skal laste ned DENNE HER og BRUKE den :tease:

Greitt at du har en fet skjerm med høy oppløsning, men jeg må som regel scrolle litt for å se hva du har lastet opp :p

PixResizer er btw sykt lett å bruke og GRATIZ :)

Endret av Doofenschmitz
Lenke til kommentar

Jøss, når ble 22" med 1680*1050 fet skjerm spør jeg da :p

 

Et lite tips til deg da doofenschmitz, er å holde ctrl knappen inne på tastaturet og så scrolle opp eller ned med datamusen for å zoome inn og ut av gjeldende nettside. Slik slipper du å scrolle og tilpasser bildet meget raskt til din egen skjerm :)

Endret av branick
Lenke til kommentar

Jøss, når ble 22" med 1680*1050 fet skjerm spør jeg da :p

 

Et lite tips til deg da doofenschmitz, er å holde ctrl knappen inne på tastaturet og så scrolle opp eller ned med datamusen for å zoome inn og ut av gjeldende nettside. Slik slipper du å scrolle og tilpasser bildet meget raskt til din egen skjerm :)

Hehe, bedre enn min 1280x800 laptop :p

 

Jeg ctrl-scroller hver gang jeg ser på hva du har lasta opp, hehe...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...