branick Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sover du aldri Branick? Ikke når jeg spiller Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Sover du aldri Branick? Ikke når jeg spiller He He. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Dagens første match, ble tk TO ganger... Hver gang var når jeg sprang forbi campspots >< Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 vant i morges på ffa wastland:) 30 kills 0 deaths:D Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 sinna motstander da Det er så gøy også, for dette var vel 3 eller 4 runden jeg banket han på rad Jeg vet ikke hvorfor folk blir så sinna når jeg bare tenker smartere enn de gjør? Kjørte silenced AK47 med scavenger, cold blooded og ninja og gjemte meg i gress hele runden omtrent. Drepte jeg noen, flytta jeg meg et stykke unna og ventet på at de kom tilbake for revenge kill. De ble drept igjen, og jeg flytta meg nok en gang Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Branick, lenge til du kommer med en commentary? Lenke til kommentar
branick Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Branick, lenge til du kommer med en commentary? Haha, enda en på youtube som skal kommentere? Da hadde jeg gjort det på norsk ihvertfall Hva i alle dager kan jeg si da, som ikke er sagt 1000 ganger før meg? Er litt der jeg står.. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Branick, lenge til du kommer med en commentary? Haha, enda en på youtube som skal kommentere? Da hadde jeg gjort det på norsk ihvertfall Hva i alle dager kan jeg si da, som ikke er sagt 1000 ganger før meg? Er litt der jeg står.. Bare kjør på! Hadde vært kult med Norsk commentary Lenke til kommentar
Pop-fiske Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Branick, lenge til du kommer med en commentary? Haha, enda en på youtube som skal kommentere? Da hadde jeg gjort det på norsk ihvertfall Hva i alle dager kan jeg si da, som ikke er sagt 1000 ganger før meg? Er litt der jeg står.. Bare kjør på! Hadde vært kult med Norsk commentary Ja, ein norsk commentary ! Lenke til kommentar
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Bra. Begynnte å spille dei nye spille modusene. Hadde fått Emp,C-gunner, harrier. Men det er jo ikke killstreak på Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 dih & Pop-Fiske: Jeg skal vurdere det, men hva ville folk generellt ha likt da? Bortsett fra montasjer, for det orker jeg ikke Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Skaff et beast gameplay, og del dine tips og erfaringer om våpen osv Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Fikk nettop 44-5-17 på Domination Underpass. Kanskje ikke en syk score, men ikke lett med det setupet jeg brukte; Spas-12/Silencer Marathon Lightweight Ninja (Ingen perks i pro) Fikk to Predators, en harrier og en pavlow. Og en haug med hitmarkers. Endret 9. juli 2010 av Zebraskin Lenke til kommentar
Mats Danielsen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 36 - 4 på FFA, men det var 3. runda jeg spillte MW2 tror jeg. Hvilken røverhistorie er det her? Maks 30 kills på FFA vet du 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå