Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir folk rapet av CG/AC? Er folk på PC ukjent med hvordan Stinger fungerer?

Jeg har helt sluttet å bruke CG/AC da folk på XBL tar knekken på de så snart de viser sitt nærvær.

Det er vel mer det at folk er lei av å ta selvmord for å ta ned air support hele tiden, og da blir det til at ingen gjør det. Men så er det også slik at etter en god stund oppe i både chopper gunner og AC 130 har jeg blitt mye flinkere til å se cold blooded folk som respawner, og da prøver jeg alltid å ta ut de først.

Selv, så blir jeg kjempeglad hvis jeg ser at flere på laget mitt kjører med en anti air support klasse, for da vet jeg at jeg slipper å ta selvmord annethvert minutt, slik man vanligvis må.

Lenke til kommentar

Nei, 90 k tenkte jeg på :p

Du burde recorde gameplayene dine! :D

Jeg recorder ganske mange av de egentlig, det ligger et par på youtube allerede fra meg. Men du vet hvordan det er.. De rundene som blir veldig bra, tar man selvfølgelig ikke opp :p Jeg har ikke diskplass nok til å ta opp ALT jeg spiller heller når 2 minutter film blir 4GB ca :p

Angående 90K så var jeg på 99870 kills forrige uke, men pga en hacket server beskrevet i en annen tråd, så måtte jeg kjøre recovery og mistet vel 13k kills pga det.. Ble litt furt fordi jeg var så nærme 100k

Lenke til kommentar

676432.jpeg

Er så gøy å velge feil class og spille me class som IKKE er satt opp for HC TDM, men for FFA (Marathon, SP, Ninja, M4 med FMJ) :p

Brukte et simpelt nick sammens med den første tittelen og det første emblemet man får :p

Fikk et TK med et samme :roll:

Lenke til kommentar

Vi dro jo en 200-0 i går, Tiggy! :D

Vi har dratt mange 200-0, men da er det vi som vinner, ikke taper!

Dog, det skal nevnes at det er på HQ vi klarer det da :p

Men jeg hadde en fin en i går hvor jeg hadde RIOT shield klassen, og det irriterte det andre laget grenseløst tror jeg :p

Det andre laget ble overkjørt ihvertfall!

676962.jpeg

Også måtte jeg plukke frem tuben igjen siden det er så lenge siden, og første brettet med den ble:

676964.jpeg

Syns den er alt for kraftig i forhold til andre ting i spillet. Spesiellt på slike små brett hvor man stort sett kjenner til hvor fienden spawner: Skyte tuben. triple kill. Skyte tuben på nytt og få de tre samme en gang til, rett i spawn. Er jo ikke rart folk klager konstant når de møter noen som kun bruker tuben :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...