Konamixx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvorfor blir folk rapet av CG/AC? Er folk på PC ukjent med hvordan Stinger fungerer? Jeg har helt sluttet å bruke CG/AC da folk på XBL tar knekken på de så snart de viser sitt nærvær. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Hvorfor blir folk rapet av CG/AC? Er folk på PC ukjent med hvordan Stinger fungerer? Jeg har helt sluttet å bruke CG/AC da folk på XBL tar knekken på de så snart de viser sitt nærvær. Det er vel mer det at folk er lei av å ta selvmord for å ta ned air support hele tiden, og da blir det til at ingen gjør det. Men så er det også slik at etter en god stund oppe i både chopper gunner og AC 130 har jeg blitt mye flinkere til å se cold blooded folk som respawner, og da prøver jeg alltid å ta ut de først. Selv, så blir jeg kjempeglad hvis jeg ser at flere på laget mitt kjører med en anti air support klasse, for da vet jeg at jeg slipper å ta selvmord annethvert minutt, slik man vanligvis må. Lenke til kommentar
branick Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 en morsom runde med folk som tror de er usynlige på thermal med cold blooded haha! Og to vanlige.. Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 HVa er KD din? Den er bare på 2,41 nå, men stiger hele tiden. Det går bare sakte siden jeg har 90k++ kills Lenke til kommentar
branick Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Ka du si? Ble du misfornøyd? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Nei, 90 k tenkte jeg på Du burde recorde gameplayene dine! Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Nei, 90 k tenkte jeg på Du burde recorde gameplayene dine! Jeg recorder ganske mange av de egentlig, det ligger et par på youtube allerede fra meg. Men du vet hvordan det er.. De rundene som blir veldig bra, tar man selvfølgelig ikke opp Jeg har ikke diskplass nok til å ta opp ALT jeg spiller heller når 2 minutter film blir 4GB ca Angående 90K så var jeg på 99870 kills forrige uke, men pga en hacket server beskrevet i en annen tråd, så måtte jeg kjøre recovery og mistet vel 13k kills pga det.. Ble litt furt fordi jeg var så nærme 100k Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Godt du ikke mistet alle da. Days played? Har selv 40k kills, og syntes det er MYE Går du ikke lei? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Det talentløse spillet rapet meg akkurat for tre nukes. HC HQ på rundown(?), tre harriers - ALLE gangene ble jeg drept for FF, men det var INGEN i nærheten. DRITTSPILL! Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Godt du ikke mistet alle da. Days played? Har selv 40k kills, og syntes det er MYE Går du ikke lei? hmm, steam har registrert 787 timer totalt på meg.. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Er så gøy å velge feil class og spille me class som IKKE er satt opp for HC TDM, men for FFA (Marathon, SP, Ninja, M4 med FMJ) Brukte et simpelt nick sammens med den første tittelen og det første emblemet man får Fikk et TK med et samme Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 ikke spess bra score av meg, men lol og vinne 200-4 Lenke til kommentar
branick Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Om jeg noen gang blir eid slik, knekker jeg plata og sletter spillet! kudos til deg og laget ditt! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Vi dro jo en 200-0 i går, Tiggy! Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Vi dro jo en 200-0 i går, Tiggy! Vi har dratt mange 200-0, men da er det vi som vinner, ikke taper! Dog, det skal nevnes at det er på HQ vi klarer det da Men jeg hadde en fin en i går hvor jeg hadde RIOT shield klassen, og det irriterte det andre laget grenseløst tror jeg Det andre laget ble overkjørt ihvertfall! Også måtte jeg plukke frem tuben igjen siden det er så lenge siden, og første brettet med den ble: Syns den er alt for kraftig i forhold til andre ting i spillet. Spesiellt på slike små brett hvor man stort sett kjenner til hvor fienden spawner: Skyte tuben. triple kill. Skyte tuben på nytt og få de tre samme en gang til, rett i spawn. Er jo ikke rart folk klager konstant når de møter noen som kun bruker tuben Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. juni 2010 Del Skrevet 28. juni 2010 Rundown OMA DC harrier, pave low, AC 130 x2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå