Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det er fortsatt godt gjordt å få 15 killstreak uten noen hjelp fra andre killstreak rewards før du setter ut EMP'en og CG'n din.. tenkte først at det var godt gjordt med 11 jeg men :p

 

Hvorfor har de patcha den slik at du kan bruke lock-on? elektronikken skal jo ikke funke...

Det ble vel FOR overpowered at en chopper gunner ikke kan skytes ned tenker jeg..

Lenke til kommentar

skal man skyte ned choppergunner uten å gå ut så send ut en harrier:) de skyter ned alt av helekoptere:D

Korrekt, men jeg syns det tar så lang tid hvis man kaller inn harrier ETTER at chopper gunner er kommet inn på "banen". Mens omvendt, hvis noen kaller inn en chopper gunner mens harrieren erpå "banen", tar den ned chopper gunneren før den kommer frem hver eneste gang. Eller er det bare jeg som har tenkt dette?

Lenke til kommentar

skal man skyte ned choppergunner uten å gå ut så send ut en harrier:) de skyter ned alt av helekoptere:D

Korrekt, men jeg syns det tar så lang tid hvis man kaller inn harrier ETTER at chopper gunner er kommet inn på "banen". Mens omvendt, hvis noen kaller inn en chopper gunner mens harrieren erpå "banen", tar den ned chopper gunneren før den kommer frem hver eneste gang. Eller er det bare jeg som har tenkt dette?

nei, det er nok slik ja. :) kalte inn CG'en min uten å tenke meg så mye om da det andre laget hadde harrier. Ble 0 kills det der.

 

 

@radeon: Nice! ;) 41 i steak var bra!

 

Har begynt å gå meg predator(5) - harrier(7) - Pawe low(9) i det siste. Får evig masse kills. hvis jeg setter it pawe low'en rett etter harriern eller rett før så er det nesten ingen som får skyti ned den fordi harriern passer på litt i tillegg :)

Lenke til kommentar

Hvorfor var det så få kills på den siste? Hardcore? er du blitt kul (som meg) nå å begynt å spille hardcore? :p

Hvis jeg spiller hardcore er det kun HQ jeg orker å spille, for der er det ikke mulig å dø av friendly fire :)

 

 

Team tactical tror jeg det er.

Helt riktig :) Morsomste modusen når man har et lite party av kompetente spillere som kan feie gulvet med motstandere :)
Lenke til kommentar

Haha, fikk to på rappen her nå, og legg merke til nicket 2 girls 1 tube. Personen la meg til med forklaringen: "Jeg orker ikke å bli assrapet av chopper gunnere og AC 130 annethvert brett jeg treffer deg på" :p Måtte le litt ^^

 

675046.jpeg

675049.jpeg

 

EDIT: par runder til før jeg tok kvelden..

675234.jpeg

675235.jpeg

Endret av branick
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...