branick Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører vant en 5 v 1 SnD hvor det var noe klikk med recordinga.. Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører vant en 5 v 1 SnD hvor det var noe klikk med recordinga.. Men du fikk recorda Ninja defusen din? Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Ikke min beste runde, men hadde innmari med flaks med spawninga til folk Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Fikk ChopperGunner og etter det ble jeg SLOPPY Plukka hele laget nesten til å begynne med HC TDM btw... Lenke til kommentar
BlastFM Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører Jepp, kjipe greier. Vi må forresten få spilt en runde igjen snart Tiggy Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 26. mai 2010 Del Skrevet 26. mai 2010 Hadde min beste runde EVER nå nettopp Afghan. Fikk nest siste camo på ACR, fikk kalt inn 3 predators, 3 harrierstrikes og 1 choppergunner. Jeg fikk med dette den 10 choppergunneren og fikk camo, 2 titler og 2 emblems Hadde tidligere i dag en ok runde på Highrise også Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 (endret) du kan ikke ha greid mange kills med chopper med 3 harrierers (10+ kills), 3 predators (ca 5 kills) + de minst 15 killsa opp til predator (15). (=30) da burde du jo egentlig hatt 30 kills før chopper. (hvis harrier blir skutt ned fort = fremdeles 4 kills opp til chopper aner ikke hvorfor jeg orka å regne ut dette :S Endret 27. mai 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
dTd Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Husk han spiller HC da, er mange flere som bruker coold blooded der, + man må passe på å ikke skyte sine egene Lenke til kommentar
Ylajali Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Husk han spiller HC da, er mange flere som bruker coold blooded der, + man må passe på å ikke skyte sine egene + respawn timer så han ikke kan spawnrape det andre laget. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 du kan ikke ha greid mange kills med chopper med 3 harrierers (10+ kills), 3 predators (ca 5 kills) + de minst 15 killsa opp til predator (15). (=30) da burde du jo egentlig hatt 30 kills før chopper. (hvis harrier blir skutt ned fort = fremdeles 4 kills opp til chopper aner ikke hvorfor jeg orka å regne ut dette :S Hardline perken og da blir det predator=12kills Harrier=6 så er resten enkelt å regne ut Driiiiitgøy runde, for en gangs skyld fikk jeg være best Lenke til kommentar
branick Skrevet 28. mai 2010 Del Skrevet 28. mai 2010 To kjappe i natt.. Siste joinet jeg litt før halvveis uti. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører vant en 5 v 1 SnD hvor det var noe klikk med recordinga.. Jepp, ligger i avataren Lenke til kommentar
branick Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Alltid morsomt med flawless Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hadde jeg sett scorene dine på en kamp, Tiggy, hadde jeg funnet fram Counter-Boosting classen med en gang! :!: De eneste kampene jeg ser sånne scores, er det boostere som står bak! Drit bra! Lenke til kommentar
branick Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hadde jeg sett scorene dine på en kamp, Tiggy, hadde jeg funnet fram Counter-Boosting classen med en gang! :!: De eneste kampene jeg ser sånne scores, er det boostere som står bak! Drit bra! Hehe, har fått mye rart slengt etter meg, men booster har jeg aldri hørt før Løp rundt med Barrett de to rundene der. Lenke til kommentar
Henriik Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 Hadde 154-11 i score på domination 7 Harriers 5 Choppers 5 EPM Filmet alt, men filmet ble vist slettet Lenke til kommentar
sph4ck Skrevet 3. juni 2010 Del Skrevet 3. juni 2010 (endret) 62-1-1 Hadde 60 i killstreak, det var en hacka hctdm server (evig tid), og selvfølgelig hadde jeg ikke aktivert nuke -.- branick: hvorfor har KING 30 deaths da? Endret 3. juni 2010 av sph4ck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå