Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere :) Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn ;)

Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS :(

Ooh, kjenner igjen følelsen når man innser at frucki'nfraps ikke kjører :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere :) Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn ;)

Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS :(

vant en 5 v 1 SnD hvor det var noe klikk med recordinga..

Lenke til kommentar

Men du fikk recorda Ninja defusen din? :p

Lenke til kommentar

Jepp, kjipe greier. Vi må forresten få spilt en runde igjen snart Tiggy ;)

Lenke til kommentar

Hadde min beste runde EVER nå nettopp :new_woot:

Afghan.

Fikk nest siste camo på ACR, fikk kalt inn 3 predators, 3 harrierstrikes og 1 choppergunner. Jeg fikk med dette den 10 choppergunneren og fikk camo, 2 titler og 2 emblems :new_woot:

655237.jpeg

Hadde tidligere i dag en ok runde på Highrise også :thumbup:

655238.jpeg

Lenke til kommentar

du kan ikke ha greid mange kills med chopper

med 3 harrierers (10+ kills), 3 predators (ca 5 kills) + de minst 15 killsa opp til predator (15). (=30)

da burde du jo egentlig hatt 30 kills før chopper. :p (hvis harrier blir skutt ned fort = fremdeles 4 kills opp til chopper

aner ikke hvorfor jeg orka å regne ut dette :S

Endret av -silenz-
Lenke til kommentar

du kan ikke ha greid mange kills med chopper

med 3 harrierers (10+ kills), 3 predators (ca 5 kills) + de minst 15 killsa opp til predator (15). (=30)

da burde du jo egentlig hatt 30 kills før chopper. :p (hvis harrier blir skutt ned fort = fremdeles 4 kills opp til chopper

aner ikke hvorfor jeg orka å regne ut dette :S

Hardline perken og da blir det predator=12kills Harrier=6 så er resten enkelt å regne ut :D

Driiiiitgøy runde, for en gangs skyld fikk jeg være best :p

Lenke til kommentar

Jepp, ligger i avataren :p

Lenke til kommentar

Hadde jeg sett scorene dine på en kamp, Tiggy, hadde jeg funnet fram Counter-Boosting classen med en gang! :!: De eneste kampene jeg ser sånne scores, er det boostere som står bak! Drit bra!

Hehe, har fått mye rart slengt etter meg, men booster har jeg aldri hørt før :p Løp rundt med Barrett de to rundene der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...