Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bytta ut MP5K Akimbo med M21EBR med FMJ på runnerclassen min og EIDE alle på HC TDM Skidrow :p

Kjørte FMJ KUN for å bråke mest mulig :p

Satt i det ene bygget hvor det er en minigun og bare plukka folk som kom ved gaffeltrucken på andre sida av banen, endte opp på 25-1 (rakk ikke prtscr siden vi ikke rakk til 7500) :w00t:

Det høres ikke mye ut, men det er hardcore og det blir ikke så mye kills som Tiggy og de andre som ikke har spawntid i groundwar :p.

Classen btw:

Marathon PRO

Lightweight PRO

Ninja PRO

M21EBR FMJ

TMP Reddot sight

Claymore

2xFlash

Lenke til kommentar

Kom endelig inn i en lobby med for det meste norsker. MEN! De var skikkelige drittunger som bare flama hverandre og tok helt av. Såe... Nicket mitt ble deretter.

Jeg campa de det jeg makta å det ble skrevet "din jævla cheater" over hele linja... Jeg MÅTTE jo sef svare med at "Jeg er bare bedre enn dere alle sammen og sånn er det med den saken!" MED ROSA SKRIFT :p

Vant fighten på alle måter kan man si :w00t:

644833.jpeg

Lenke til kommentar

Klarte å karre meg til min første fortjente ChopperGunner i dag på Sub-Base HC TDM. :dribble::thumbup::new_woot:

Ble først drept TRE ganger, men så klarte jeg å ta 4 stykk på rappen som kom gjennom en dør og sprang inn og tok sistemann. PREDATOR tok ingen, så jeg sprang ut og her kom det tre stykk sammen og jeg klarte å spraye de ned og sendte opp HARRIER. Den tok 1 på sweepen og de 2 siste når den hang i lufta. :thumbup:

Jeg hoppa i stolen av glede og stakk å gjemte meg inne i bygget hvor det er vindu ut mot plassen og inn og ned i bygget. Satt mellom kassene nede og tok frem pcèn og VOILÀ... DRITKULT :D

Når chopperen var over så sto det fan meg en jævel rett foran meg som jeg plaffa rett ned og fikk med det Gamewinning cam i tillegg :!:

649525.jpeg

Lenke til kommentar

97 - 14 på Scrapyard i går, tre predator, tre harrier og tre choppergunnere :) Var et par oppgitte spillere på det andre laget for å si det sånn ;)

Jeg tasta som en gal på F10, men når jeg gikk ut av spillet så jeg til min store fortvilelse at jeg ikke hadde startet FRAPS :(

Endret av jon_nethaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...