Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

621344.jpeg

Spilte mot noen som ikke tillot noe air support i luften, men jeg har et ess i ermet for de gangene det trengs mottilltak ^^

Sett opp killstreaks slik: Harrier, chopper gunner & EMP.

Få 7 kills, kall inn harrier. Håp at den tar deg til 15, eller gjør resten selv. Ikke kall inn chopper gunner når du får den. Når du endelig kommer til 15 kills, kall inn EMP umiddelbart og rett etter den kaller du inn Chopper gunner. Da får de ikke lock-on med verken stinger eller javelin, og du har 30 sekunder frihet til å skyte og lese frustrasjon i chatten :p Fikk det til 2 ganger den runden her :)

Lenke til kommentar

Laster snart opp screenshot av dette, men fikk totalt 257 kills, 21 assist, og 112 deaths nettop. I love dommination <3

EDIT:

624502.jpeg

624504.jpeg

Hvor langt gikk scoren på domination matchen? 4-500 poeng?

Sikkert lengre, og scoren imponerer lite på grunn av hele 112 deaths.

Lenke til kommentar

Gikk til 500 poeng. Og syntes det er bra til og bare løpe og rushe hele tiden. Var jo therminal også ;)

Terminal er jo et av de enklere brettene å hamstre kills på, det og scrapyard, afghan og highrise :p

Jal ,lett vis du går inn for og kontrollere et område, eller campe. Men jeg løp så og si rundt over hele banen uten og stoppe :p

Lenke til kommentar

Gikk til 500 poeng. Og syntes det er bra til og bare løpe og rushe hele tiden. Var jo therminal også ;)

Terminal er jo et av de enklere brettene å hamstre kills på, det og scrapyard, afghan og highrise :p

Jal ,lett vis du går inn for og kontrollere et område, eller campe. Men jeg løp så og si rundt over hele banen uten og stoppe :p

Er jo det jeg gjør også da på de brettene, løper med AK-47 og spas 12 + min trofaste semtex <3

Lenke til kommentar

38-3-3 på Domination på Bailout. Så og si bare med SPAS-12 med grip :)

Skjønner at du liker spas du også, men er du enig med meg når jeg sier at rangen på den er lenger når du ikke "zoomer inn" siktet? Bare hipfire altså.

Det føles hvertfall slik, og det er noe av grunnen til at jeg som regel ikke bruker sikte på den kontra hipfire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...