Katten Geir Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Mp5 Rage! blitt glad i den gitt. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Det varierer så sykt for meg, noen runder er 10-20, andre ganger går jeg agurk og får 30-3 og en haug med PaveLows/AC-130s... Det som hjelper meg sykt er å bruke silencer... Er tydeligvis sykt dårlig til å aime, så silencer slik at motstanderen ikke hører hvor jeg er hjelper alltid... Men nå har jeg begynt å få Predator stort sett hvert eneste liv, det er litt skøy... selv om jeg sniper (og jeg har vært crap til å snipe) så ender jeg fort opp med Predator (jeg glemmer ofte at jeg er på gang med killstreak fordi jeg har predator som første) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Wasteland + Intervention<3 endte opp med 2 eller 3 predator missiles, 2 harriers og 2 chopper gunners Kunne fått enda flere om vi hadde hatt b og de hadde hatt c eller a på domination, da de fleste gjemte seg i bygningen ved b... har også en på scrapyard: 92-3-21 med M16. Var vel 2x CG der også Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Joda, det funker på et vis... Lenke til kommentar
branick Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Tja, får prøve en ny måte å vise frem rundene mine på fremover da http://www.youtube.com/watch?v=X4AS-6ln_Bg beklager første minuttet, men jeg prøver alltid å få multikill som first blood Lenke til kommentar
ListeKlovnen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Min beste var min sist spillte istad Tac Nuke, 30 kills - 2 assists - 1 death (av nuken da ) Lenke til kommentar
drz Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tja etter at jeg oppdaget denne tråden så har jeg screenshottet scoreboard i de siste matchene jeg har spilt. Den på favela var et 37 kill streak tror jeg, og den siste på highrise endte jeg vel på 74-10 eller noe Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Nå har jeg akkurat oppdaget ranger shotguns i akimbo, og første runden med de var highrise med maraton, lightweight & ninja.. gud bedre jeg var en hatet mann! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Tja etter at jeg oppdaget denne tråden så har jeg screenshottet scoreboard i de siste matchene jeg har spilt. Den på favela var et 37 kill streak tror jeg, og den siste på highrise endte jeg vel på 74-10 eller noe Hvilken mod spiller du? Lenke til kommentar
branick Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 OMFG! barret .50 cal med pred, harrier & CG ^^ Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 OMFG! barret .50 cal med pred, harrier & CG ^^ Åsså er det noen som skriver i general chat om hacks igjen Skjer vel HVER gang noen har en bra streak Lenke til kommentar
branick Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 jojo, men det har jeg blitt ganske vant til egentlig :/ Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 DRITBRA spilt det der:) Lenke til kommentar
drz Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Tja etter at jeg oppdaget denne tråden så har jeg screenshottet scoreboard i de siste matchene jeg har spilt. Den på favela var et 37 kill streak tror jeg, og den siste på highrise endte jeg vel på 74-10 eller noe Hvilken mod spiller du? De to første er vel ground war (spiller det bare fordi det er flere å skyte på) og den siste er vel sabotage =) Lenke til kommentar
g0mpen Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 (endret) Dette er vel desidert min aller beste match uten særlig hjelp fra killstreaks. Det var en kveld jeg spilte HC S&D med et par fra klanen, og jeg omtrent dominerte hele matchen alene (sjekk mine kills vs deaths på andre laget): På TDM og HQ pleier jeg som regel å ha harriers, chopper gunner og nuke som killstreaks. Hender jeg får det til med litt flaks, har vel hatt iallefall 10 stykker(som regel som sniper): Siden jeg først skryter litt så linker jeg også til min MW1 fragmovie, som jeg nettopp gjorde ferdig: Endret 13. mars 2010 av g0mpen Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Beste mitt var 63-8 43 i streak. Har film menneh. Lenke til kommentar
marviin Skrevet 15. mars 2010 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Disregard navnet, var for moroskyld Endret 15. mars 2010 av marviin Lenke til kommentar
KoolBikes Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Beste mitt var 63-8 43 i streak. Har film menneh. Post den da. Del med oss ;-) Min beste runde har vel egentlig ikke skjedd ennå. Jeg er kjempeglad om jeg får K/D på over 1. Men det skjer oftere og oftere :-D Jeg hadde en SnD på Wasteland her om dagen hvor vi forsvarte. Jeg var sistemann. Jeg hører BOMB PLANTED og ser så vidt en fyr springer inn i bunkeren. Løper etter, fyrer av en noobtoob, bommer, men klarer å ta han med kniven. Desarmerer deretter bomba. Applaus og jubel i lobbyen. Jeg ble jo rent rørt av all rosen jeg fikk fra ukjente lagkamerater. Jeg hadde en annen runde med Sabotage på Estate. Den varte i nesten 20 minutter. Fram og tilbake, fram og tilbake. YOU GOT THE BOMB, YOU LOST THE BOMB, THEY GOT THE BOMB, osv. Til slutt fikk en lagkamerat tak i bomba og jeg eskorterte han ned til kraftsentralen hvor jeg plaffet ned de som kom løpende mens han plantet bomba. Oh Joy. Den runden var herlig å vinne. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 En av mine bedre runder. Ble med den andre skjermen min og, men dere overlever vel Gidder ikke kutte bort. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Jeg hadde en SnD på Wasteland her om dagen hvor vi forsvarte. Jeg var sistemann. Jeg hører BOMB PLANTED og ser så vidt en fyr springer inn i bunkeren. Løper etter, fyrer av en noobtoob, bommer, men klarer å ta han med kniven. Desarmerer deretter bomba. Applaus og jubel i lobbyen. Jeg ble jo rent rørt av all rosen jeg fikk fra ukjente lagkamerater. Endret 17. mars 2010 av Ullsokk1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå