Gå til innhold

Din beste runde på COD: MW 2

Anbefalte innlegg

Jeg ser dere rangerer gode runder etter hvor mange dere klare å drepe. Mine beste runder er nødvendigvis ikke de hvor drap/død er høyest, det er heller der jeg vinner med minst mulig margin og må skikkelig slite for seieren.

Her om dagen på Underpass i FFA fikk jeg en Pave Low i en care package. Jeg stakk inn i en lagerbygning og lot helikopteret gjøre jobben og satt og ventet på at noen skulle finne le for deretter plukke dem. Drapene bare tikket inn. Det var en seier med bismak.

Jeg har spilt endel fps opp igjennom årene, men aldri online før MW2 kom. Den beste runden ever må nok være min første seier i MW2. Jeg tror ikke lykkerusen jeg hadde da kommer til å bli slått med det første.

...men når dét er sagt, så kan du ikke nekte for at å få til 45-1 runder og liknende gir deg et litt fårete dog lykkelig ansiktsuttrykk? ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg ser dere rangerer gode runder etter hvor mange dere klare å drepe. Mine beste runder er nødvendigvis ikke de hvor drap/død er høyest, det er heller der jeg vinner med minst mulig margin og må skikkelig slite for seieren.

Her om dagen på Underpass i FFA fikk jeg en Pave Low i en care package. Jeg stakk inn i en lagerbygning og lot helikopteret gjøre jobben og satt og ventet på at noen skulle finne le for deretter plukke dem. Drapene bare tikket inn. Det var en seier med bismak.

Jeg har spilt endel fps opp igjennom årene, men aldri online før MW2 kom. Den beste runden ever må nok være min første seier i MW2. Jeg tror ikke lykkerusen jeg hadde da kommer til å bli slått med det første.

...men når dét er sagt, så kan du ikke nekte for at å få til 45-1 runder og liknende gir deg et litt fårete dog lykkelig ansiktsuttrykk? ;)

Lykkerus av å campe mens Pave Low'en raker inn killsa? :)

Lenke til kommentar

*snip*

Lykkerus av å campe mens Pave Low'en raker inn killsa? :)

Nei, Care Packagen lå der, han campa PAKKEN, så kom folk og skulle ta den, og han drepte dem ;) Genialt :p

Så lenge det er ammo-crate, så hadde jeg ikke brydd meg om den, heller ofret craten og fått 5-10 kills.

Min beste runde var 36-4 eller 5. Hadde 26 killstreak denne runden, som fremdeles er rekorden for meg.

Lenke til kommentar

Min beste er Domination på Brasil banen, fikk 99-5 med score på 5760 (I have pics)

Andre beste er vel 83-5 med score på 4920, ikke så bra (I have pics).

De to er vel de beste, har hatt mange andre som ligger på nivå med beste nummer to.

EDIT: Dette skjedde på PS3 :p

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar
Min beste er Domination på Brasil banen, fikk 99-5 med score på 5760 (I have pics)

99-5 på Favela? Spilte du mot blinde eller noe? Har aldri opplevd at noen har fått ekstremt mange fler kills enn deaths på Favela, rett og slett fordi den er ganske kaotisk.

Lenke til kommentar
For ikke å snakke om hvordan man rekker 99 kills før et lag når 200 poeng. Må bare ha tatt et av flaggene eller noe sånt.

Skills?

Jeg var som regel en av de som alltid gikk for flaggene. Jeg døde bare ikke, lol. Fikk Chopper gunner en gang, plukket opp en Ac130 og flere våpen. Husker ikke hva killstreaken ble, men den ble akkurat under 46 som er min nåværende^^

Fikk ganske mye poeng, så det beviste jo at jeg gikk for flagg og. heller ikke så mye vits i å gå mot flagg når du eier to av dem. Da gjelder det å forsvare osv.

99, et kill unna 100. Sucks.

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Fikk nettopp min beste runde, nå. Var Wasteland Team Deathmatch.

Endte opp på 50 - 1 - 0

Uten noen form for camping, med sniper. Løp til tunnelene og tok ut 4 stykker. Deretter løp jeg rundt til andre siden og drepte 1 person til. Prediator Missile - Harrier Strike - Chopper Gunner. Jeg tror aldri jeg har voldtatt noen så hart med Chopper Gunner. Stakkars folk.

post-83119-1264259499_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Andre beste er vel 83-5 med score på 4920, ikke så bra (I have pics).

De to er vel de beste, har hatt mange andre som ligger på nivå med beste nummer to.

EDIT: Dette skjedde på PS3 :p

Få se bilder da.

Lenke til kommentar

Dæven...Nuke 2 runder på rad. Er helt skjelven, blir så nervøs for å daue underveis! Flaks nok, rakk å stille inn riktige killstreak rewards AKKURAT idet spillet begynte. Fikk vel 31-1 på Derail (aldri fått chopper der før). Mangla 3 kills og klarte å ta ut 4-5 før jeg smalt av nuken. Døde kun av nuken. Fikk så 42-4 på Scrapyard (andre nuken på scrapyard, + en jeg ikke fikk brukt pga. fiende som smalt en 2 sek før jeg fikk taki min, fantastisk bane for sånt). Beste harrieren jeg har sett, fikk sikkert 6-7-8 kills med den, bla. triple kill av at den skøyt så kjapt. Fikk slengt cheater etter meg begge ganger, har ikke opplevd det før. Trengs jo tross alt bare 6 kills (fikk vel ca. 8 før jeg slapp ut harrierne mine dog), så er ikke SÅ vanskelig om man får 6, klarer å gjemme seg mens harrier og chopper gjør sitt. Sett at fienden ikke har noe gøy til å skyte ned med, men det skjer jo aldri... Terminal derimot funker bare IKKE på CTF (spiller alltid CTF for nuke, og for flagg for så vidt)

Edit: Ble nesten en nuke på Derail igjen, men var en skalle som sendte ut harrier samtidig som tok 5-6 kills fra meg så jeg bare fikk assist. 19 killstreak, litt småirr.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...