ProStreetEier Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 feil stavelse av reventòn Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 feil stavelse av reventòn Lol, for mye ork å skrive ò hver gang Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Spilte med en som fikk 114/24. Helt sykt. Lenke til kommentar
jame- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke mange som har kommet over 100 kills enda ^^ Lenke til kommentar
happytrigger Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Prøv å slå denne ;D Gikk helt berserk i demolition =) Endret 5. januar 2010 av happytrigger Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Jeg har ikke spilt så lenge, og spiller stort sett bare Team Deathmatch. Hadde en bra runde (til meg og være) på Invasion i går Min beste runde med Team Deathmatch så langt, var vel 22-2 på Highrise, men jeg fant ikke noe screenshot av den Lenke til kommentar
jame- Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) dette er mitt beste atm http://bildr.no/view/561355 Endret 5. januar 2010 av exiplict Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Dette er min beste runde, 45 - 2 på wasteland med sniper. Veldig fornøyd egentlig, i og med at det er TDM. untitled8.bmp Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hadde ei runde istad på 78-15 Lenke til kommentar
vipone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Prøv å slå denne ;D Gikk helt berserk i demolition =) Det er sykt..! Hvor lenge varer en Demolition runde sånn cirka? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Ikke min beste runde, men gøy at jeg fikk såppas mye mer poeng enn de andre Dette er på PS3 btw. Edit: Sabotage. Endret 6. januar 2010 av Hengende Lem Lenke til kommentar
CebteR Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Spilte TDM på Afghan. Fikk opp tre Chopper Gunners, to av dem ble skutt ned etter kort tid. Statsen endte med 48-3. Klarte tre challenges og fikk over 30k xp den runden Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Herregud, sånne kids som dere er noe av det værste man kan støte på online. "Klaner" som jogger rundt å tror de er gud, skriver mye faenskap i chat, whiner og ja...oppfører seg rett og slett som idioter. EDIT: Nå kom ikke det screenshottet du posta med men.. Endret 6. januar 2010 av SPRCO Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Dette er min beste runde, 45 - 2 på wasteland med sniper. Veldig fornøyd egentlig, i og med at det er TDM. untitled8.bmp Imponerende. Da tenker jeg ikke først og fremst på selve scoren, men på tiden du har brukt for å få den (Team Deathmatch). Du har tatt over halvparten av alle poengene for laget ditt og likevel bare blitt tatt 2 ganger. Jeg tar forbehold om at du ikke spilte mot idioter som la rumpa til da du fikk chopper gunner e.l Endret 7. januar 2010 av Slikape Lenke til kommentar
HCG Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Fikk 41-12 isted, men har fått 29-2 før. Hvilken er best? x] Eller hallo, jeg har KS på 33, men husker ikke scoren. Endret 7. januar 2010 av TazDog Lenke til kommentar
affix Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 fikk 40-10 i stad på TDM, Highrise. Har ikke spilt så mye, så jeg ble ganske fornøyd. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Ikke verst med god K/D-ratio på TDM. Min erfaring er at 90% av (mot)spillerne kun er campere på denne modusen, så er utrolig at det i det hele tatt blir delt ut poeng. Pleier såvidt å få positiv ratio selv, men det er bare fordi campere ikke skjønner at killcam finnes. Sjelden jeg møter noen som går rundt annet enn meg selv, noen må jo sørge for at det skjer noe Lenke til kommentar
sib Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Fikk ny besterunde mtp. k/d ratio i går. 50 - 2 på Karachi med Intervention. Ny killstreak rekord på 39 ble det også. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hadde tidenes morsomste runde på S&D på scrapyard nå. Sørga praktisk talt egenhendig for seier (20-2 i kills/deaths, fler kills enn resten av laget tilsammen). Tok selvsagt et par med predator bla. Første runde var det meg igjen mot fire eller fem på motstanderlaget, og jeg klarte på en eller annen måte å bli kvitt alle sammen. Seinere fikk jeg en aldri så liten emergency airdrop, hvor jeg fikk chopper gunner...Idet jeg plukka den opp var resten av teamet allerede død, mens jeg fikk skutt alle motstanderne med chopper'n Sinnsykt artig, og vi vant vel 4-3 etter at jeg også siste runden plaffa dem ned. Fikk nesten 10400 XP bare av kills (+ drøyt 5 i bonus), klar ny rekord fra en 10-0 runde for noen uker sida. Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Dette er min beste runde, 45 - 2 på wasteland med sniper. Veldig fornøyd egentlig, i og med at det er TDM. untitled8.bmp Imponerende. Da tenker jeg ikke først og fremst på selve scoren, men på tiden du har brukt for å få den (Team Deathmatch). Du har tatt over halvparten av alle poengene for laget ditt og likevel bare blitt tatt 2 ganger. Jeg tar forbehold om at du ikke spilte mot idioter som la rumpa til da du fikk chopper gunner e.l Tok vel 10 stk med chopper gunner.. så blei den skutt ned.. så en EMP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå