Cl1ck Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg hadde en fin runde på derail i går, jeg fikk 46-3:p spilte domination Lenke til kommentar
Romis Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde en fin runde på derail i går, jeg fikk 46-3:p spilte domination Hater derail så utrolig. Bare campere med snipere. Umulig uten sniper selv, og det er gørr kjedelig. + hva skal man gjøre hvis alle har sniper? Hvis alle camper, hva skal vi gjøre da? Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Fikk en runde med 16/3 og utallige bomb plants og defuses på hardcore SD en gang. Ble noe slikt som 9k exp uten bonus. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Jeg hadde en fin runde på derail i går, jeg fikk 46-3:p spilte domination Hater derail så utrolig. Bare campere med snipere. Umulig uten sniper selv, og det er gørr kjedelig. + hva skal man gjøre hvis alle har sniper? Hvis alle camper, hva skal vi gjøre da? Spille domination, der har man ett objektiv og folk camper heller skjeldent. Lenke til kommentar
Cxz Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Hadde en temmelig god runde nå. 90-11 på domination Scrapyard. Fikk choppergunner to ganger, og det gikk temmelig hett for seg. Hadde også en super runde forrige uke. Fikk choppergunner allerede etter 30 sekunder, siden semtexen min tok 5 på C (Scrapyard) før 15 sekunder hadde gått, noe som førte til en god del kills med predator og harrier. Endret 27. desember 2009 av Rotteh 1 Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 70-15 på sabotage i Quarry i går. Alle de andre på laget mitt var under lvl 30 mener jeg, og kan vel og sies at det var det på andre laget og pluss at de hadde to stykker som var i prestige, men de gjorde det selvsagt ikke godt Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Uff, hadde 21-23(er ikke sikker) streak, med nuke på, så blir jeg n00btubet.. Damn... Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Fikk 71-23 istad på Quarry, demolition. Aldri vært i nærheten av så mange kills på en runde før (hadde vel 54-20 fra flere uker tilbake som høyest til nå). Tok endel med Chopper Gunner, men spilte generelt veldig bra. 10-0 på S&D/Derail inkludert Harrier som killcam, og redde et lag som lå under 0-3 da jeg kom inn til å få 4-3 totalt istad var også herlig Da lo jeg godt. Var vel kun meg igjen på slutten av siste runden og tre-fire (not sure) av de andre, så jeg skøyt meg til Harrier og sørga for at vi vant på hengende håret. Endret 27. desember 2009 av Dellers Lenke til kommentar
Whoopy Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Min beste runde var for ca. 1 time sia, 47 - 7 på Terminal. Hadde nuke, fikk faktisk rundt 30 000 xp! Det var noen challenges inni bildet, for å si det slik Lenke til kommentar
sureup Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Ikke i nærheten av min beste runde men jeg likte tallet (66-6) Skulle bare hatt en assist til Lenke til kommentar
Gopox Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Hadde en fin runde nå nettop, med 17 killstreak. Kanskje ikke mye for eliten her, men for meg er det ny rekord Link Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 31 - 1 - 0 på Wasteland er vel min beste. Ikke mye å skryte av, men fornøyd med at jeg ikke døde. Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) I går fikk jeg en kamp hvor jeg fikk 28 kills og 3 deaths. Jeg fikk raskt sendt inn predator missile som drepte to stykker, så fikk jeg harrier som drepte fire, og så var det bare å sende inn chopper gunnern, og så satt jeg med 26/1. En eller annen bæsj hadde drept meg mens jeg frityrstekte det andre laget, så jeg fikk ingen ny rekord. Litt skuffende, for jeg ville selv sagt at jeg hadde gjemt meg ganske bra. Men jeg må innrømme at det ikke krevdes så mye skilz for å få det til. Det var på highrise, og jeg fikk tatt fienden uansett hvor de var, om de nå var inne eller ute. Endret 28. desember 2009 av Norvegisk Lenke til kommentar
schmoo Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var på highrise, og jeg fikk tatt fienden uansett hvor de var, om de nå var inne eller ute. Hvordan i alle dager får du til å drepe de som sitter innendørs og venter på Highrise? Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var på highrise, og jeg fikk tatt fienden uansett hvor de var, om de nå var inne eller ute. Hvordan i alle dager får du til å drepe de som sitter innendørs og venter på Highrise? Chopper gunner på highrise legger seg slik at man kan ta folk som er inne, så lenge de ikke er for langt fra vinduet. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg endelig kommet meg til lvl 70, tror ikke jeg skal gå prestige med det første. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Nå har jeg endelig kommet meg til lvl 70, tror ikke jeg skal gå prestige med det første. Vil anbefale deg å gå pretige 1., for du får endel nye titler og challenges. Noe mer enn 1. prestige ser jeg liten vits i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå