Gå til innhold

Ny Touch Telefon, forslag?

Krupiii

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
iPhone 3GS

Nei, skal ikke ha Iphone, for mange som har den ! ^^

Det er kanksje en god grunn til det?

Han skal ikke ha iPhone. Det er gode grunner for å kjøpe iPhone (for noen), men for andre er iPhone uaktuelt. Det er ikke slik at de mest populære telefonene nødvendigvis er best på alt. iPhone er langt i fra best på alt.

At det ikke er multitasking, at alle programmer blir klint utover en stor svart flate og at man blir tvunget til iTunes (og appstore) er nok til å ikke velge iPhone for meg. Kameraet er ikke særlig bra, og heller ikke noen høyoppløst skjerm i forhold til størrelsen. Ikke særlig god batteritid heller.

Endret av program
Lenke til kommentar

Du har rett i det, program. iPhone er ikke best på alt, men på mye. :yes: En jailbrake løser også mange av svakhetene du nevner. Det var selve argumentet mot iPhone jeg reagerer litt på hos trådstarter; "jeg skal ikke ha iPhone fordi alle andre har det".

Lenke til kommentar

Men hvis man må jailbreake den, er ikke da litt av poenget med at den er så enkel og at alle kan bruke den borte? I tillegg kan du få problemer med garanti og reklamasjon. Men det er selvfølgelig opp til den enkelte.

Men jeg er også enig i at man kanskje ikke burde ungå å kjøpe noe fordi mange andre har det. Ofte så er det grunner til at mange har et produkt. Men jeg synes likevel at man burde respektere at han ikke vil ha den pga. det.

Lenke til kommentar
Men artig at du kikker på Touch Pro 2, men skal ikke ha jobbtelefon ... Hva legger du i jobbtelefon?

Hehe, HTC Touch Pro 2 er kanskje det nærmeste jobbtelefon man kommer.

Hæ? Det er feil. HTC HD 2 er mye, mye mer rettet for framtidens jobbmiljø.

Lenke til kommentar

Nokia 5800 gir mye for pengene, eller så kan det være verdt å se på Nokia n900. Eller HD2 som blir nevnt, 4,3" skjerm, multitouch og 1 ghz prosessor er snasne saker.

Og skal du ha iPhone, så bør du være klar over at skjermoppløsningen suger, og at den ikke støtter flash. At den er god å sørfe på er egentlig altså bare bull,, med mindre du kun er på wap-sider.

Lenke til kommentar

Nettleseren til iPhone er ikke noe særlig bedre enn på andre telefoner. Hero har også en grei nettleser. Men Opera Mobile er minst like bra som den på iPhone. Men går uheldigvis ikke ann å få til Android foreløpig. Men det kommer helt sikkert etter vært. Tetzchner har til og med bekreftet at de jobber med det.

Endret av program
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...