Agrostar Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Har no ein Zyxel P660H T3 v2 som eg fekk utlevert av ISP. Dette er noko av det største dritet eg har vore borti og eg har derfor bruk for eit nytt modem. Er det nokon spesielle spesifikasjoner eg må sjå at det nye har eller er det berre løp og kjøp? Eg er ute eit modem som taklar stor belastning og er veldig enkel konfigurasjon på, eks til å opne portar. Lenke til kommentar
janingar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Er det et Telenor-modem? Det er mulig du kan reklamere og få nytt av dem. De har så vidt jeg vet en helt ny type modem ute nå, men om det er bedre enn de gamle er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hatte et slikt en gang jeg også, klagde på ustabil trådløs-del, og fikk tilsendt nytt. Det er et nytt Zyxel-modem de sender ut nå, såkalt multimodem som støtter trådløs og bredbåndstelefoni. Det er bedre enn det du har nå. Telenor er vanligvis villige til å bytte ut modem ved at du klager.. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Dette er IKKJE eit telehor modem og det har ikkje trådlaust. Dette er eit reint routermodem med innebygd switch. Og eg kan garantere at ISP ikkje vil gje meg eit nytt modem, derfor spør eg etter hjelp til valg av nytt modem. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...bc:36180%3br:pg burde duge. Alternativt kan du sette modemet ditt i bridge og bruke en god router bak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå