Creaxz Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Hei, nå er snart jula her, og det betyr at sjansen byr seg til å ønske seg ny maskinvare. Har fram til nå bare hatt ett intregrert lydkort (Tror jeg, hvordan sjekke?), men siden jeg spiller mye Counter Strike Source, så trenger jeg et godt lydkort til gaming for å høre fotskritt o.l. Det jeg lurer på er om noen vet om et greit ett, som funker bra til gaming. Om det ikke er like bra til høytalere og musikk/film, bryr jeg meg ikke så mye om, da jeg ikke er såååååå audiofil. Helst ett som ikke er altfor dyrt Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Er fornøyd med mitt creative extreme gamer. Men du trenger jo også ett bra headsett. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Hvis jeg kombinerer det med Steel Series 5H v2 vil jeg da høre fotskritt bedre i css? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg hører alt og alle når jeg gamer cs jeg. Jeg har selv 5HV2. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Å ha et lydkort istedet for interegret et, gjør mye! Slenger meg på tråden, lurer på om jeg skal øsnke meg nytt. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Så 5HV2 (som jeg også har) fungerer bra sammen med det lydkortetet du nevnte? Var det dette? Også ser jeg at det er litt gammelt. Har det noe å si? Er de som kommer ut idag mye bedre? Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg fikk mitt gratis, da jeg sendte tilbake et MSI eclipse lydkort å legge det til. Ved ikke hvordan de litt eldre kortene er. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Greit, da tror jeg at jeg går for det kortet, hvis jeg ikke får noen flere innspill Lenke til kommentar
LunarG Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Til spilling er vel fortsatt Creative de som gir mest for pengene, så jepp, det er nok helt greit å gå for X-Fi Extreme Gamer. Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Takk, da tror jeg at jeg går for det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå